معرفی قابلیت‌های جدید همراه شهر پلاس در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت توسعه و نوآوری شهر در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما حضور داشت.

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

شرکت توسعه و نوآوری شهر در غرفه بانک شهر با شعار “شعبه بانک شهر، همیشه همراه شماست” در این همایش حضور یافت و به معرفی محصول جدید همراه شهر پلاس و قابلیت های آن پرداخت.

همراه شهر پلاس یکی از مهمترین راهکارهای توسعه و نوآوری شهر و از خدمات بانکداری دیجیتال بانک شهر محسوب می شود که امکاناتی مانند: افتتاح حساب آنی انواع سپرده، صدور آنی کارت برای مشتریان جدید، خدمات کامل چک صیادی، درخواست و پرداخت تسهیلات، پرداخت قبوض و خرید شارژ، انتقال وجه کارتی سپرده پایا و سانتا، صدور رمز اول و تغییر رمز دوم کارت را ارائه می دهد.

گفتنی است؛ این همایش طی روزهای 29 و 30 آبان ماه با حضور مدیران و صاحب نظران بانکداری و پرداخت در نشست‌های متنوع تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و جلسات مختلف با ارائه مقاله برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.