رونمایی از تاپ کلاب، باشگاه مشتریان اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ که به همراه گروه داده‌پردازی پارسیان در دهمین رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور داشت، از تاپ کلاب به عنوان باشگاه مشتریان خود رونمایی کرد.

در این مراسم که در دومین روز از همایش بانکداری و نظام‌های پرداخت برگزار شد، مسعود پشم‌چی، معاون فناوری نوین مالی و اطلاعات بانک پارسیان و حمید توفیقی، مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان و مدیرعاملان شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ حضور داشتند.

از طریق عضویت در تاپ کلاب، کاربران با انجام تراکنش در هر یک از مجموعه‌های زیرمجموعه پارسیان شامل بانک، بیمه، کارگزاری، تجارت الکترونیک پارسیان، تاپ و… صاحب توکن لوتوس می‌شوند و می‌توانند با استفاده توکن‌ها از کد تخفیف‌های مختلف بهره‌مند شده، وارد کمپین‌ها و قرعه‌کشی‌ها شوند و همچنین به موسسات نیکوکاری کمک کنند.

علیرضا سیاری، مدیر اپلیکیشن تاپ، در رونمایی از  محصول تاپ کلاب اظهار داشت: در تاپ کلاب پارسیان با بیش از ۷۰ پذیرنده معتبر در ایران به تفاهم رسیدیم تا بهترین تخفیف‌ها را به کاربران ارائه دهیم که این نقطه قوت تاپ کلاب است.

وی ادامه داد: در باشگاه مشتریان تاپ کلاب، مشتریان می‌توانند از خدمات اپلیکیشن تاپ مثل خرید، گردشگری، سلامت، کارت به کارت و…استفاده کنند و توکن لوتوس دریافت کرده و به کمک آن از کد تخفیف، کمک به نیکوکاری و… بهره‌مند شوند.

رونمایی از تاپ کلاب

وی افزود: در اکوسیستم پارسیان خدمات مختلفی مثل بانک، بیمه، بورس، اپلیکیشن تاپ و خدمات پرداخت تجارت الکترونیک پارسیان وجود دارد که کاربران می‌توانند با انجام تراکنش در هر یک از این مجموعه‌ها به امتیاز خود اضافه کنند و امتیاز خود را در بازارچه صرف کنند.

مدیر اپلیکیشن تاپ با بیان اینکه این محصول فقط محدود به اکوسیستم پارسیان نیست تصریح کرد: مهم‌ترین نقطه قوت این محصول عدم وابستگی به اکوسیستم پارسیان است یعنی شرکای تجاری دیگر نیز می‌توانند از لوتوس استفاده و محصول به بازارچه اضافه کنند. تا پیش از این باشگاه مشتریان هلدینگ‌های زیرمجموعه پارسیان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کردند ولی اکنون همه این باشگاه‌های مشتریان به صورت یکپارچه شده و همه کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از تاپ کلاب استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند که این برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد.

او تاکید کرد: باشگاه مشتریان تاپ کلاب، نتیجه هم‌افزایی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داده‌پردازی پارسیان است و این باشگاه مشتریان یکپارچه برای مخاطبان ارزش‌افزوده ایجاد می‌کند.

گفتنی است از طریق عضویت در تاپ کلاب، کاربران با انجام تراکنش در بانک پارسیان و یا هر یک از مجموعه‌های هلدینگ داده پردازی پارسیان مشتمل بر بیمه، کارگزاری، تاپ و تجارت الکترونیک پارسیان و… صاحب توکن لوتوس می‌شوند و می‌توانند با استفاده از این توکن‌ها از کد تخفیف‌ها بهره‌مند شوند، وارد کمپین‌ها و قرعه کشی‌ها شده و علاوه بر آن، به موسسات نیکوکاری کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.