4 راهکار طراحی وب‌سایت بانک و شرکت‌های PSP برای جذب مشتری بیشتر

با به‌کارگیری بهترین راهکارهای طراحی وب‌سایت بانکی و شرکت‌های PSP، مشتریان بالقوه بی‌دردسر شما را پیدا می‌کنند، به شما اعتماد می‌کنند، از شما می‌آموزند و از شما خرید می‌کنند.

عصر بانک؛ترجمه از دانیال خدابخش، مدیرمسئول عصربانک و پژوهشگر بانکی و پرداخت؛ برای رقابت در بازار مدرن، وب‌سایتی ک بتواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند اهمیتی اساسی دارد. به‌کارگیری بهترین شیوه‌های طراحی وب سایت بانکی و شرکت‌های PSP، منجر به این می‎‌شود که بانک و شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت کاربران را جذب و آن‌ها را به مشتری تبدیل ‌کنند.

 

در ادامه چهار روش مطلوب برای جذب مشتری بیشتر معرفی شده است:

1. طراحی جذاب

شما به‌عنوان یک بانک یا شرکت PSP باید اعتمادها را نسبت به بانک جلب کنید تا آن‌ها به مشتری تبدیل شوند. طراحی جذاب وب‌سایت به دیگران این امکان را می‌دهد که بدانند شما در کارتان حرفه‌ای هستید. اگر زمانی را صرف طراحی نکنید، بانک و شرکت شما چندان معتبر به نظر نمی‌رسد. با افزایش کلاه‌برداری و افشای داده‌ها، مشتریان از تمام چیزهایی که چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد دوری می‌کنند. برای اینکه اعتماد مشتریان بالقوه را به بانک یا شرکت PSP جلب کنید، روی وب‌سایتی با طراحی خوب و چشمگیر سرمایه‌گذاری کنید.

 

2. طراحی واکنش‌گرا برای تلفن همراه (Responsive)

مشتریان از کامپیوتر تنها برای جستجو استفاده نمی‌کنند و وب‌سایت شما باید این موضوع را انعکاس دهد. وب‌سایت بانک و شرکت PSP شما روی لپ‌تاپ، آیپد و به‌ویژه تلفن‌های هوشمند دیده می‌شود. اگر وب‌سایت بانکی برای ابزارهای موبایلی مناسب‌سازی نشده باشد، مشتریان بالقوه را دفع واعتماد آن‌ها به بانک را نیز مخدوش می‌کند. مشتریان بالقوه به‌ویژه افراد نوجوانان و جوانان برای جستجو در وب به تلفن‌های هوشمند بیشتر اعتماد دارند. در سال 2017 به‌طور متوسط هر جوان روزانه 223 دقیقه را با تلفن هوشمند خود سپری کرد است. به‌منظور جلب توجه جوانان، وب‌سایت شما باید برای استفاده روی تلفن همراه مناسب‌سازی شود.

 

3. محتوای مفید

محتوای غنی راهی برای جذب و حفظ مشتریان روی وب‌سایت، به‌جای هدایت آن‌ها به سمت سایت‌های دیگر است. محتوایی که مشتری را جذب و درست اطلاع‌رسانی می‌کند و الهام‌بخش است بهترین راه برای جذب مشتریان است. مشتریان به خودشان اهمیت می‌دهند، نه شما؛ یعنی محتوای شما باید در مورد چیزی باشد که دغدغه آن‌هاست. محتوا در مورد گرفتن وام مسکن، ایجاد طرح بازنشستگی، گرفتن وام کاری کوچک و غیره مشتریان را جذب و درگیر می‌کند و نشان می‌دهد که شما برای دغدغه‌های آن‌ها ارزش قائل هستید. ویدیوها و اینفوگرافی­ها به‌سرعت به یکی از بهترین راه‌های درگیر کردن مشتریان تبدیل می‌شوند. مشتریان، بیشتر تمایل دارند یک ویدیو را تماشا کنند یا یک اینفوگرافی جذاب را مطالعه کنند تا یک مقاله طولانی را بخوانند تا به اطلاعات مدنظر خود دست بیابند.

 

4. استفاده آسان از خدمات بانکی و پرداخت

زمانی که مشتریان به وب‌سایت بانک و شرکت PSP می‌آیند و محتوای شما را می‌خوانند، دعوت به استفاده از خدمات برای تبدیل آن‌ها به مشتریان واقعی ضروری است. دعوت به استفاده از خدمات باید به چشم بیاید تا مشتریان ببینند چیزی را که فراگرفته‌اند کجا به کار بگیرند. نوعاً دعوت به استفاده از خدمات در قالب یک دکمه یا یک لینک به یک متن بهترین راه است. دعوت به عمل کار را برای مشتریان زمانی که روی صفحه شما هستند و محتوای شما را می‌خوانند سهل می‌کند. یک وب‌سایت خوب به مشتریان بانک برای استفاده از خدمات کمک می‌کند. با به‌کارگیری بهترین راهکارهای طراحی وب‌سایت بانکی، مشتریان بالقوه بی‌دردسر شما را پیدا می‌کنند، به شما اعتماد می‌کنند، از شما می‌آموزند و از شما خرید می‌کنند.

 

info@asrebank.ir

منبع: bankinnovation

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.