تبلیغات؛ برگ برنده آمازون
عصر بانک؛تبلیغات آنلاین آمازون حالا به یکی از اصلیترین مسیرهای درآمدی آن تبدیل میشود. آمازون تقریبا نیمی از سهم خرید آنلاین آمریکا را در اختیار دارد و حالا این شرکت خود را برای تبدیل شدن به یک غول تبلیغات آنلاین هم آماده میکند. آمازون حالا به رتبه سوم بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی آمریکا صعود کرده و البته همچنان جایگاههای نخست این صنعت در اختیار گوگل و فیسبوک است. آمازون هرچند فعلا 4درصد از کل بازار تبلیغات آمریکا را در اختیار دارد اما این شرکت بهصورت تهاجمی مشغول نفوذ در این زمینه است. آنچه آمازون را برای فروشندگان تبلیغات جذاب کرده این است که پلتفرم این شرکت فاصله نزدیکی بین انتخاب تا خرید ایجاد کرده است.