رشد سپ در شاخص اثربخشی مبلغ کارت‌خوان‌های فروشگاهی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) در گزارش اقتصادی شماره 101 شاپرک که مربوط به  آبان ماه است، سهم 18.57 درصدی از شاخص سهم مبلغی  از تراکنش‌ها را به دست آورد.

بر اساس گزارش آبان ماه شاپرک، عملکرد بیشتر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت به ویژه شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این ماه به گونه‌‌ای بوده که سبب کاهش 13.99 درصدی خطای پذیرندگی شبکه شده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آبان ماه با کسب سهم 33.62 درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی را به خود اختصاص داده است؛ این شرکت در سهم بازار ابزارهای پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار با افزایش 5.23 درصدی بالاترین تفاضل را در بین شرکت‌های پرداختی ثبت کرده است. سپ با 53.52 درصد همچنان بیشترین سهم بازار ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی را دارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) در گزارش آبان ماه شاپرک در شاخص اثربخشی مبلغ کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی با 17.36 درصد سهم از کل تراکنش‌ها و 14.16 درصد از سهم تعدادی ابزار کارت‌خوان، موفق به کسب شاخص1.226 شده است که نسبت به ماه قبل افزایش 0.007 درصدی را نشان می‌دهد. سپ در شاخص اثربخشی همچنان به رقمی بالاتر از یک دست‌یافته است؛ دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت‌ها روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارت‌خوان‌های آنها از کل کارت‌خوان‌های کشور بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.