به روز رسانی اپلیکیشن دی جت بانک دی

در راستای توسعه و بهبود خدمات غیرحضوری، سامانه «دی‌جت» بانک دی، با افزوده شدن قابلیت‌های جدید، به‌روزرسانی شد.

در نسخه جدید اپلیکیشن دی‌جت، ضمن بهبود رابط کاربری به همراه رفع برخی از اشکالات جزئی، امکان تغییر شماره تلفن همراه مشتری از طریق منوی تنظیمات برای کاربران فراهم و فرایند احراز هویت به صورت غیرحضوری نیز بهینه سازی شده است.

به‌روزرسانی دی‌جت به نسخه جدید فعلاً اجباری نیست و کاربران می‌توانند همچنان از نسخه‌های قدیمی دی‌جت استفاده کنند؛ اما استفاده از قابلیت‌های جدید صرفاً با آخرین نسخه دی‌جت امکان پذیر است.

گفتنی است دریافت نسخه اندروید دی‌جت به صورت مستقیم از وب‌سایت بانک (صفحه دی‌جت) و یا از طریق مارکت‌های اندرویدی ایرانی (بازار، مایکت و چارخونه) ممکن است. همچنین نسخه iOS این اپلیکیشن در اپ‌استورهای ایرانی (سیب‌اپ، سیب ایرانی، آی‌اپس، سیبچه و اناردونی) موجود است.

مشتریان می‌توانند با ارسال عدد ۱ (انگلیسی) از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۷۲۶۱۲ لینک نسخه اندروید و با ارسال عدد ۲ (انگلیسی) به شماره ۳۰۰۰۲۷۲۶۱۲ لینک دی‌جت در اپ‌استورهای ایرانی iOS را دریافت کنند.

شایان ذکر است استفاده از اپ‌استورهای ایرانی (iOS) مستلزم پرداخت هزینه اشتراک بوده و بانک دی دراین‌خصوص منتفع نیست. همچنین کاربران سیستم‌عامل iOS می‌توانند از سامانه دی‌نت (اینترنت بانک دی) استفاده کنند و برای سهولت دسترسی، میانبر (Shortcut) دی‌نت را در آیفون‏/آی‌پد خود ایجاد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.