بسته ویژه بانک پارسیان با ویژگی‌های جذاب برای کارکنان سازمان‌ها

بانک پارسیان در راستای کمک به سازمان‌ها و به منظور بهبود وضعیت معیشت و توان خرید کارکنان آنان، اقدام به ارائه طرحی با عنوان "بسته ویژه کارکنان سازمان‌ها " کرده است. این بسته ویژگی‌ها و امکانات متعددی را مانند؛ افتتاح حساب کارکنان، واریز حقوق کارکنان، اعطای تسهیلات به همراه سایر مزایای قابل ارائه از طریق شرکت های زیرمجموعه بانک پارسیان برای کارکنان سازمان‌ها دارا می‌باشد.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل سازمان‌ها به تقویت توان خرید کارکنان خویش، بسته مذکور ابزاری بسیار اثربخش برای تعامل بهتر با سازمان‌ها و بهره‌مندی آنان از خدمات بانک پارسیان خواهد بود.

به اعتقاد بسیاری از متخصصین حوزه کسب‌وکار و مدیریت، یکی از عناصر کلیدی هر سازمانی، منابع انسانی آن مجموعه است. ضرورت منابع انسانی در یک مجموعه به‌قدری زیاد است که کارشناسان این حوزه در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی مدیریت آن داشته‌اند.

در سازمان‌ها، کارکنان بزرگ‌ترین منبع و مسیر موفقیت آن سازمان به شمار می‌آیند. رفتار منصفانه با کارمندان و فراهم کردن فرصت‌‌هایی برای رشد آنان به سازمان کمک می‌کند تا ایده‌ها را در مسیر دستیابی به اهداف تجاری عملی کند، این دقیقاً همان کاری است که نیروی انسانی به‌خوبی از عهده آن برمی‌آید.

جهت حفظ رضایت کارکنان و رفع نیاز‌های ایشان، بسته ویژه کارکنان سازمان‌ها توسط بانک پارسیان تهیه و جهت بهره‌برداری به سازمان‌ها ارائه گردید.

خدمات و تسهیلات به کارکنان سازمان‌ها دربسته ویژه پارسیان

بسته ویژه کارکنان سازمان‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که تمامی شرکت‌ها با ماهیت دولتی، عمومی و خصوصی می‌توانند از این بسته استفاده کنند.

برای افتتاح حساب کارکنان، می‌توانید از طریق اپلیکیشن پارسیان من یا تکمیل فایل افتتاح حساب گروهی و ارسال آن به بانک استفاده کنید.

حقوق کارکنان نیز می‌تواند به‌صورت حضوری از طریق تکمیل فرم درخواست و فایل واریز حقوق کارکنان توسط سازمان و ارسال به شعبه، یا غیرحضوری از طریق اینترنت بانک پارسیان و سامانه پارس واریز شود.

به کارکنان نیز تسهیلاتی مانند اعطای تسهیلات در قبال اخذ کامزد تا 4 برابر حقوق کارکنان و حداکثر معادل سقف اعتبار کارت اعتباری بعد از سومین واریز حقوق کارکنان در بانک، اعطای تسهیلات پایشی حداکثر تا 4 برابر معدل ایجادشده در حساب شخصی کارکنان با بهترین شرایط و اعطای کارت اعتباری چندبخشی با محل مصرف مشخص بدون کارمزد و پایش ارائه می‌شود.

در روش اعطای تسهیلات از طریق کارت اعتباری چندبخشی با محل مصرف مشخص؛ امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک، مذاکره و عقد قرارداد با فروشگاه‌های پیشنهادی سازمان و اعطای کارت اعتباری با نرخ ترجیحی به کارکنان وجود دارد.

سایر مزایای قابل‌ارائه به کارکنان سازمان‌ها دربسته ویژه پارسیان

تسهیل در شرایط افتتاح حساب‌جاری، قرعه‌کشی‌های فصلی (در صورت انتخاب سپرده سبا)، بهره‌مندی از جوایز موجود در باشگاه مشتریان بانک پارسیان از طریق امتیازات کسب‌شده در باشگاه، تخفیف لحظه‌ای 1 تا 50 درصدی در شبکه پذیرندگان (بیش از 14هزار پذیرنده در شبکه تاپیا)، استفاده از حداکثر نرخ‌های تخفیفی موجود در بیمه اهالی ، امکان برگزاری کمپین‌های تشویقی ویژه هر سازمان از طریق باشگاه مشتریان و استفاده از مزایای شرکت‌های زیرمجموعه بانک پارسیان از دیگر ویژگی‌های بارز و متعدد بسته ویژه کارکنان سازمان‌ها می‌باشد که توسط بانک پارسیان آماده‌سازی و جهت بهره‌برداری ارائه‌شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.