انتشار نسخه جدید سامانه «دی‌نت» بانک دی با قابلیت‌های جدید

در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان، نسخه جدید سامانه دی‌نت (اینترنت بانک دی) با امکانات به‌روزرسانی شده، در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، از مهمترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه می توان به اضافه شدن گزارش ساتنا، تفکیک گزارش پایا، انتقال وجه پایا دسته‌ای و انتقال وجه پایا مستمر و درج پیغام عدم انجام قطعی انتقال وجه در رسید انتقال وجه‌های مستمر، پایا و ساتنا اشاره کرد.

همچنین در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان اصلاح سرویس انتقال وجه یکپارچه، امکان درج شناسه واریز در انتقال وجه داخلی و نمایش شناسه واریز مذکور در صورتحساب سپرده، امکان درج شناسه واریز در انتقال‌وجه بین بانکی حتی در صورت اجباری نبودن شناسه واریز و امکان ویرایش مبلغ در انتقال وجه پرکاربرد از دیگر به روزرسانی های انجام شده در این سامانه است.

در نسخه جدید دی‌نت، فیلد «بابت» به تراکنش‌های کارت به کارت و انتقال وجه عادی افزوده و سرویس انتقال وجه دسته‌ای اصلاح شده است. همچنین بهینه‌سازی سرویس‌های پایا دسته ای و پایا مستمر در کنار ارسال بلیت امنیتی به کاربر اصلی هنگام اضافه کردن کاربر مجازی در بانکداری مشارکتی از دیگر تغییرات این نسخه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.