رونمایی از بسته‌ اعتباری FMCG بانک پارسیان

بسته‌ اعتباری زنجیره تأمین کالاهای تند مصرف «FMCG» بانک پارسیان به منظور ارائه تسهیلات اختصاصی به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رونمایی شد.

به گزارش عصربانک، مراسم رونمایی از این بسته‌ اعتباری، روز (دوشنبه 4 دی ماه 1402) با حضور مصطفی ضرغامی – معاون طرح و توسعه بانک پارسیان و محمدرضا پارسافرد- مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان و جمعی از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران تجارت ‌الکترونیک پارسیان (تاپ) در سومین روز از نمایشگاه صنعت خرده فروشی برگزار شد.

در این مراسم، محمدرضا پارسافرد، مدیر بازاریابی بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان خدمات مختلفی را به مصرف‌کنندگان، صنایع، کسب و کار، شرکت‌ها و طرح‌های ملی اختصاص داده و همواره در راستای گسترش و توسعه شرایط اقتصادی کشور گام برداشته است؛ از این رو بسته‌ اعتباری زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف به عنوان یکی از محصولات ما برای شرکت‌های پخش‌کننده و نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه‌کننده کالاهای تندمصرف رونمایی شد.

بسته‌ اعتباری زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف علاوه بر پوشش مجموعه‌ای از سامانه‌های متعدد بانک که خدمات متعددی را به فروشگاه‌ها برای مدیریت امور مشتریان عرضه می‌کند، خدماتی چون درگاه‌های پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان و ارائه‌ کارت‌های پارسیان را که توسط تجارت الکترونیک پارسیان ارائه می‌شود را شامل می‌شود.

مزیت بسته اعتباری FMCG بانک پارسیان

او با اشاره به مزیت بسته اعتباری FMCG بانک پارسیان نسبت به سایر بانک‌ها گفت: بانک پارسیان با نگاه کامل و دقیق‌تری نسبت به زنجیره تامین اقدام کرده به طوری که با این بسته تمامی شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در لایه‌های مختلف از این خدمت بهره ببرند.

پارسافرد همچنین با اشاره به بازارهای هدف بسته‌ اعتباری زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف بانک پارسیان، گفت: تمامی شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده فروشی و مصرف‌کننده نهایی به عنوان بازار هدف این بسته تخصصی شناسایی شده‌‌اند.

ارائه تسهیلات مبنا به بازار هدف FMCG

مدیر بازاریابی بانک پارسیان از ارائه تسهیلات تحت عنوان مبنا به بازار هدف این بسته اعتباری خبر داد و گفت: در گام اول هر شرکتی که حساب و فروش، کارسازی دسته چک و گردش مالی خود را در گروه پارسیان متمرکز کند، می‌تواند از تسهیلات مبنا بهره ببرد؛ این تسهیلات مطابق با ضوابط بانک مرکزی و تا سقف 25 درصد فروش متمرکز این شرکت‌ها در بانک پارسیان ارائه خواهد شد.

بسته‌ اعتباری FMCG بانک پارسیان

پارسافرد با بیان اینکه بعد از یک دوره سه ماهه، بانک پارسیان تسهیلاتی تحت عنوان تسهیلات همراهی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: این تسهیلات متناسب با عملکرد شرکت‌ها است و دارای شرایط ترجیحی با سود 4 تا 23 درصد است.

او افزود: دو تسهیلات «مبنا» و «همراهی» تحت عنوان تسهیلات در گردش و سرمایه ثابت در اختیار شرکت‌هاست؛ همچنین انواع مختلف عقود از جمله عقد خرید دین نیز برای کسب و کارها قابلیت بهره‌برداری دارد؛ همچنین برای تکمیل این زنجیره، محصولی تحت عنوان کارت اعتباری بخش‌بندی شده با محل مصرف مشخص و با ماهیت تسهیلگری مالی و تأمین مالی غیرمستقیم شرکت‌ها جهت پاسخ به نیاز کسب و کارها و افزایش سطح فروش شرکت‌ها ایجاد شده است و تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد در زنجیره FMCG می‌توانند این کارت را به مشتریان و مصرف‌کنندگان ثابت خود عرضه کنند و برای رفاه حال مصرف‌کنندگان، عرضه‌کنندگان و پذیرندگان امکان ارائه تسهیلات در قالب این کارت وجود دارد.

ارائه خدمات بانکداری باز به شرکت‌ها

مدیر بازاریابی بانک پارسیان همچنین با اشاره به دیگر خدمات گروه پارسیان برای زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف گفت: شرکت‌هایی که دارای بستر قوی IT هستند و به خدمات شخصی‌سازی شده نیاز دارند می‌توانند از بانکداری باز بانک پارسیان استفاده کنند و کلیه خدمات بانکداری دیجیتال را در بسترهای نرم‌افزاری خود دریافت کنند.

پارسافرد در پایان تاکید کرد: بانک پارسیان از طریق همکاری که با شرکت بیمه پارسیان و شرکت لیزینگ پارسیان داشته این امکان را فراهم کرده تا شرکت‌ها علاوه براینکه از خدمات بیمه‌ای با نرخ‌های جذاب و تخفیفات مناسب بهره ببرند، بتوانند از خدمات لیزینگ هم استفاده کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.