«خرید اعتباری» و «خدمات بازگشت وجه» با همکاری سه‌گانه آپ، تالی و تخفیفان

چالش‌ها و چشم‌انداز صنعت خرده فروشی بر اساس قدرت خرید مردم با توجه به اقتصاد تورمی ایران طی یک نشست با حضور فعالان این حوزه بررسی شد.

به گزارش عصر بانک، در حاشیه سومین روز رویداد «مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته» در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران، پنل تخصصی با موضوع« آینده خرده فروشی و قدرت خرید» با حضور بهنام محمدی- مدیر فروش راهکارهای سازمانی آسان پرداخت پرشین (آپ)، محمدرضا طاهری- معاون کسب‌وکار حوزه بازگشت وجه تخفیفان و آذر آزاد- مدیر فروش سامانه خرید اعتباری تالی برگزار شد.

تشریح فرایند همکاری تالی و تخفیفان در بستر آپ

بهنام محمدی- مدیر فروش راهکارهای سازمانی آسان پرداخت پرشین (آپ)، در این نشست به تشریح ماموریت آپ پرداخت و گفت: آپ یک PSP است که اولویت آن ارائه خدمات پرداخت است؛ آپ در میان خریدار و فروشنده قرار دارد تا با نوآوری و تسهیل‌گری، پرداخت را به ساده‌تری روش تبدیل کند.

محمدی افزود: آپ به‌عنوان یک محصول نوآورانه شرکت آسان پرداخت پرشین ، پلتفرمی برای ارائه نوآورانه خدمات پرداخت است بنابراین مقبولیت اپلیکیشن در بین مردم و کاربرد بالای آن در معرفی سرویس‌های تخفیفان و تالی تأثیرگذار است.

او به همکاری تالی و تخفیفان اشاره کرد و گفت: این همکاری فرصتی را ایجاد کرده‌ که هم برای کاربران تالی و تخفیفات و هم برای همگی ذینفعان اکوسیستم موثر باشد چراکه آپ از طریق بسترسازی امکان افزایش قدرت خرید و معرفی خدمات و محصول را برای دو پلتفرم فراهم کرده است.

 همکاری سه‌گانه آپ، تالی و تخفیفان

محمدی با بیان اینکه اکنون 130 خدمت متفاوت در آپ وجود دارد، افزود: با همکاری تالی و تخفیفان هم‌زمان کاربران می‌توانند از خدمات هر دو پلتفرم در آپ استفاده نمایند. در واقع اپلیکیشن آپ به بستری برای این دو پلتفرم تبدیل شده تا از طریق تسهیل خدمات پرداخت بتوانند به افزایش قدرت خرید مردم کمک کنند.

محمدی به جمعیت کاربران آپ اشاره کرد و گفت: اکنون 64 میلیون کاربر فعال، سوپر اپلیکیشن آپ را نصب کرده اند؛ این در شرایطی است که باید برای جلب نظر کاربران نسل Z که توجه ویژه‌ای به خدمات فناورانه دارند تمهیداتی را در نظر بگیریم.

مزیت همکاری تالی و تخفیفان در افزایش قدرت خرید کاربران

همچنین در ادامه این پنل، محمدرضا طاهری، معاون کسب‌وکار حوزه بازگشت وجه تخفیفان نیز به مفهوم Cash Back (بازگشت وجه) اشاره کرد و گفت: مجموعه تخفیفان از سال 90 فعالیت خود را در تجارت الکترونیکی ایران با هدف تخفیف به کاربران آغاز و از سال 98 به فضای بازگشت وجه (Cash Back) ورود کرد.

او در ادامه گفت: فروش تخفیفان در اواخر سال 98 همزمان با شروع اپیدمی کرونا صفر شد و به همین دلیل تخفیفان به فکر پیاده‌سازی سرویس بازگشت وجه آنلاین افتاد و آن را پیاده سازی کرد.

معاون کسب‌وکار بازگشت وجه تخفیفان با بیان اینکه این شرکت در حوزه خرده‌فروشی بزرگ‌ترین شبکه پذیرندگی را دارد، افزود: اکنون بالغ بر 15 هزار صنف عضو شبکه تخفیفان هستند و در نظر داریم با همکاری با آسان‌پرداخت، خدمت بازگشت وجه را بر روی کارت ‌خوان‌های اندرویدی اضافه کنیم.

طاهری به شرایط همکاری‌ تخفیفان و تالی نیز اشاره کرد و گفت: اتصال به کیف پول‌ و تجمیع خدمات با تالی ضمن اینکه قدرت خرید کاربران را بیشتر می‌کند، سرویس تخفیف را به عنوان یک ارزش‌ افزوده برای کاربران ایجاد خواهد کرد .

نماینده شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا با بیان اینکه سیستم اعتباری در ایران به دلیل تورم، بهای تمام شده بالایی دارد، گفت: آمار ها نشان می‌دهد که حضور کاربران نسل Z در تخفیفان زیاد نیست اما تخفیفان نسل Z را هدف قرار داده‌ تا بتواند با خلاقیت این دسته از مشتریان را وارد مشتریان خود کند.

 همکاری سه‌گانه آپ، تالی و تخفیفان

خدمات تالی برای کاربران آپ

در ادامه این پنل همچنین آذر آزاد، مدیر فروش سامانه خرید اعتباری تالی گفت: مجموعه تالی با اعتبارسنجی از کاربران به آنها از 5 تا 50 میلیون اعتبار می‌دهد و این فرآیند فقط در کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود البته پذیرنده مبلغ خدمات خود را به صورت نقد دریافت خواهد کرد و در این فرایند هیچ خلق پولی انجام نمی‌شود.

آزاد با بیان اینکه برای دریافت خدمات تالی باید از آپ استفاده کرد، تصریح کرد: : استفاده کاربران آپ از این اعتبار به این صورت است که اعتبار کاربران جدید با مبلغ یک میلیون آغاز و به مرور زمان این مبلغ افزایش می‌یابد؛ البته اگر اعتبار طی یک ماه پرداخت شود، هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

 

به گفته آزاد، تالی هیچ محدودیتی برای همکاری با کسب‌وکارها ندارد و همواره سعی دارد تا کاربران را با مدل‌های جهانی بومی‌سازی شده از شبکه اعتباری اشنا کند.

آزاد همچنین با بیان اینکه توسعه اقتصاد دیجیتال مستلزم توجه ویژه به فین‌تک‌ها است، گفت: تالی در نظر دارد وارد زندگی روزمره مردم شود و از آنجایی که نسل Z مشتاق فناوری است ما می‌توانیم در زمینه های‌تک بر روی ورود این نسل به بازار تمرکز کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.