دریافت همزمان کارتخوان و دسته چک از طریق موبایلت بانک سامان

خدمات غیرحضوری دریافت همزمان کارتخوان و دسته چک از طریق اپلیکیشن موبایلت بانک سامان برای اصناف فراهم شد.

به گزارش «عصربانک»، یکی از دغدغه‌های همیشگی اصناف و کسب و کارها دریافت کارتخوان برای انجام تراکنش‌ها و دسته چک برای مبادلات مالی است.

اصناف مختلف برای دریافت دستگاه کارتخوان معمولاً با چالش‌هایی مثل سپرده‌گذاری به عنوان ضمانت، انتظار طولانی مدت برای دریافت دستگاه کارتخوان و نبود دستگاه کارتخوان مواجه هستند.

اکنون کلیه اصناف و شرکت‌ها می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک سامان به صورت آنلاین از طریق موبایلت افتتاح حساب کرده و تقاضای دریافت کارتخوان کنند و بعد گذشت 3 تا 7 روز، دستگاه کارتخوان خود را در محل کسب خود تحویل بگیرند. این در شرایطی است که با دانلود موبایلت و ثبت درخواست دستگاه کارتخوان، امکان دریافت دسته چک برای مشتریان حقوقی دارای کد اقتصادی بانک سامان نیز فراهم شده است.

نحوه دریافت همزمان کارتخوان و دسته چک با موبایلت بانک سامان

قدم اول برای دریافت همزمان کارتخوان و دسته چک بانک سامان، افتتاح حساب آنلاین از طریق موبایلت است. در این مرحله مشتری حقوقی می‌تواند با نصب موبایلت به صورت غیرحضوری حساب کوتاه‌مدت یا حساب وین افتتاح کند و با تراکنش‌های متعدد در قرعه‌کشی فصلی حساب وین نیز شرکت کند. همچنین کاربران موبایلت بانک سامان می‌توانند به خدماتی از جمله انتقال وجه، درخواست کارت هدیه، درخواست کارت بانکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، تغییر رمز اول و دوم کارت و فعال‌سازی خدمت پیامکی دسترسی داشته باشد.

قدم دوم ثبت سفارش آنلاین دستگاه کارتخوان است به این صورت که متقاضی در موبایلت درخواست دستگاه کارت خوان خود را ثبت و بعد از تکمیل فرم مربوطه، گزینه ارسال را انتخاب نماید، سپس کارکنان بانک برای دریافت مدارک شغلی و نصب دستگاه با متقاضی تماس گرفته و هماهنگی برای نصب دستگاه انجام می‌شود.

قدم سوم، افتتاح حساب جاری و درخواست آنلاین دسته چک است؛ در این مرحله طی تماس تلفنی از بانک، شعبه افتتاح‌کننده تعیین و شرایط افتتاح حساب جاری برای مشتری شرح داده می‌شود. سپس حساب جاری افتتاح‌شده و دسته چک صادر می‌شود.

مرحله چهارم، دریافت دسته‌چک صیادی است که توسط پست به شعبه افتتاح‌کننده ارسال می‌شود و پس از دریافت، به مشتری پیامک صادر می‌شود و چک آماده تحویل است و متقاضی می‌تواند با مراجعه به شعبه آن را دریافت کند.

دریافت همزمان کارتخوان و دسته چک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.