سامانه ایده هوش تجاری با ایده‌ای جدید!

سامانه ایده ایران کیش توسط اداره تجزیه و تحلیل هوش تجاری از سال 1399 برروی بستر APEX ORACLE  که یکی از پلتفرم های محبوب شرکت اوراکل می‌باشد شروع به کار کرد.

باتوجه به اینکه یکی از نیازهای سازمان در این عرصه، نگهداشت و سرویس دهی هوشمند به مشتریان می‌باشد بدین منظور این مهم در قالب یک ایده و پروژه به در اداره مربوطه ایران کیش اعلام گردید و پس از تشکیل کارگروه و معرفی ابزار های نرم افزاری که می توان در اختیار این پروژه قرار داد، فعالیت درخصوص پیاده سازی این پروژه به جدیت انجام پذیرفت.

پیش از این، شرکت در قالب پروژه‌های متنوع اقدام به تکریم و نگهداشت مشتریان نموده بود ولی در این پروژه به پشتیبان این دسترسی داده شده که پس از بررسی میدانی، مشکلات دسته‌بندی شده پذیرنده را در سامانه ایده ثبت نماید و پس از آنالیز فراوانی مشکلات، علت افت تراکنش مشتری طی یک فرایند تعریف شده توسط کارشناسان امورپذیرندگان به واحد هایی که متولی رفع مشکل درج شده می باشند ارجاع می شود.

در این فرایند، ابتدا یکی از اقدامات جدیدی که انجام پذیرفت همگام سازی سامانه ایده و CRM می باشد که با تلاش کارشناسان واحد سرویس دسک، بستری فراهم گردید که فرایندی که در این پروژه ثبت EM برای آن تعریف شده باشد به صورت سیستمی ثبت می‌گردد.

باتوجه به اینکه این پروژه نوپا در مرحله اولیه می‌باشد در آینده امکان ثبت سیستمی درخواست های متعلقات پس از تائید کارشناسان متناسب با موجودی انبار فراهم می گردد و یکی از امکاناتی که در اختیار کاربران قرار گرفته معرفی پذیرنده هایی می باشد که به صورت فصلی یا ادواری مدتی کم تراکنش یا فاقد تراکنش خواهند بود که پس از صحت سنجی، شناسایی و آنالیز این مشتریان، داده هایی از رفتار مشتریان در واحد های مربوطه جهت راهبری صحیح تر قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.