همه چیز درباره جشنواره «8شنبه» توبانک بانک گردشگری

آیا با جشنواره «8 شنبه» توبانک بانک گردشگری آشنایی دارید؟ با ما در این مطلب همراه باشید و درباره این جشنواره،  نحوه محاسبه امتیاز و جوایز آن مطلع شوید.

در جشنواره «8شنبه» توبانک بانک گردشگری، قرعه‌کشی بزرگ خود را به مدت 8 هفته  اجرا و جوایز ارزنده‌ای به برندگان اهدا خواهد کرد.

توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری است که با هدف افزایش رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است. در این جشنواره با افزایش موجودی حساب خود در قرعه کشی هفتگی ( هشت هفته) توبانک شانس برنده شدن خود را افزایش خواهید داد.

طرح «۸شنبه» توبانک، به مدت ۸ هفته اجرا خواهد شد و مشتریان بانک گردشگری می‌توانند طی زمان برگزاری این طرح، هر شنبه در قرعه‌کشی بزرگ بانک گردشگری شرکت کنند.

نحوه محاسبه امتیاز

در این طرح، هر هفته موجودی شخص در هفته گذشته (از بامداد شنبه تا پایان وقت روز جمعه) ‌و در ساعت 00:00 هر روز مبنای محاسبه امتیاز است. موجودی حساب هر شخص برای شرکت در قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» باید‌ حداقل ۱۰۰ هزار تومان باشد و هر ۱۰۰۰ تومن دارای ۱ امتیاز است.نکته ویژه این طرح آن است که امتیاز دریافتی در روزهای جمعه، به عنوان آخرین فرصت قرعه‌کشی، به میزان دو برابر محاسبه می‌‌شود. ضمنا امتیازات کسب شده در هر هفته، فقط در قرعه‌کشی شنبه همان هفته قابل استفاده است.

جوایز جشنواره «8شنبه»

صاحبان حساب خوش‌شانس می‌توانند از جوایز قرعه‌کشی هفتگی این طرح شامل ۱ عدد PS5، ۲ عدد ساعت هوشمند، ۳ عدد دستگاه اندروید باکس و ۴ عدد جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی بهره ببرند.بر اساس این گزارش، پس از پایان جوایز هفتگی در هفته هشتم، یک مراسم قرعه‌کشی بزرگ با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد. در این قرعه‌کشی بزرگ هم جوایزی چون ۳ عدد لپ‌تاپ مدل Surface، ۵ عدد گوشی موبایل، ۷ عدد دستگاه ویدئو پروژکتور و ۹ عدد جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی به برندگان اهدا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.