برگزاری نهمین نشست همکاران پیشخوان‌های شهرنت منطقه اصفهان

نهمین نشست همکاران پیشخوان‌های شهرنت منطقه اصفهان به همت شرکت توسعه و نوآوری شهر در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

در این نشست نمازی، مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، کردی قائم مقام، نجفی ریاست منطقه اصفهان بانک شهر، روزبهانی معاون منطقه اصفهان، شریعتی معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک شهر منطقه اصفهان و سایر مدیران ارشد شرکت توسعه و نوآوری شهر حضور داشتند.

کردی قائم مقام شرکت توسعه و نوآوری شهر در این نشست صمیمانه ضمن تشکر از تلاش و همکاری کلیه راهبران پیشخوان‌های شهرنت منطقه اصفهان، اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مشتریان، نیازمند همدلی و همکاری تمامی راهبران و دست‌اندرکاران حوزه پیشخوان‌های شهرنت می‌باشد و بسیار خرسند و قدردانیم که این امر با همت عالی و تلاش مستمر شما راهبران عزیز صورت گرفته است.

کردی در ادامه این سخنرانی گفت: راهبران باید آشنایی کامل به ظرفیت‌های بانک داشته و با استفاده از توانایی‌های خویش و ابزارهای موجود در جهت بازاریابی، جذب منابع و همچنین ارتقای عملکرد بانک تلاش نمایند.

در این نشست، ورک شاپ انگیزشی آموزشی تحت عنوان “ارتباط موثر با مشتریان” با حضور دکتر صالح زعیم از مدرسین برتر حوزه توسعه فردی برگزار شد و در پایان از راهبران منتخب منطقه اصفهان با اهدا لوح و هدیه تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.