سقف تسهیلات آنی ویپاد با نام برآیند، ۵۰ میلیون تومان شد

ویپاد، ترابانک پاسارگاد، سقف تسهیلات خود را از سی میلیون تومان به پنجاه میلیون تومان ارتقا داد. کاربران برنامه ویپاد می‌توانند به‌صورت کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه تا سقف پنجاه میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

تسهیلات‌دهی در ویپاد به دو شیوه پلکانی و امتیازی است؛ در شیوه امتیازی که «برآیند» نام دارد هر ۱۰۰ هزار تومان سپرده در هر روز یک امتیاز محسوب می‌شود و براساس مجموع امتیاز‌ها افراد می‌توانند تسهیلات را تا سقف پنجاه میلیون تومان دریافت کنند و در بازه‌های شش یا دوازده ماه بازپرداخت آن را انجام دهند.

همچنین دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات بانکی ویپاد، کاملا آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت تسهیلات برآیند، حدود یک دقیقه به‌طول می‌انجامد. جدا از سرعت، شفافیت کاملی در اپلیکیشن وجود دارد تا کاربر به‌طور کامل در جریان وام‌گرفتن قرار بگیرد. کاربران برای دریافت وام آنلاین بدون ضامن می‌توانند از ویپاد استفاده کنند.

در شیوه پلکانی اهدای تسهیلات ویپاد که «پشتوانه» نام دارد، کاربران به‌صورت پلکانی تسهیلات یک، دو، سه، چهار، پنج و… را تا سقف ۲۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند. شیوه بازپرداخت آن نیز تا ۱۰ میلیون تومان در چهار قسط و از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان در شش قسط صورت می‌گیرد.

ویپاد با بیش از سه میلیون نصب، امتیاز ۴/۷ از ۵ را در فروشگاه‌های اندرویدی دارد و کاربران آن بیش از ۱۲۰ هزار نظر برایش ثبت کرده‌اند. همچنین، ویپاد تاکنون توانسته بیش از ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات به اقشار مختلف مردم در ۱۰ هزار روستا و ۱۲۰۰ شهر اعطا کند.

برای دریافت این برنامه اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.