صاحبان کسب و کار از «تیمچه» بانک صادرات ایران تسهیلات سه ماهه می‌گیرند

مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان 250 درصد معدل موجودی در قالب طرح جدید «تیمچه»، تسهیلات سه ماهه دریافت کنند.

بانک صادرات ایران با هدف تسهیل پرداخت تسهیلات کوتاه‌مدت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل، طرح جدید تسهیلاتی «تیمچه» را به شعب خود ابلاغ کرد که بر اساس آن مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان 250 درصد معدل موجودی تسهیلات سه ماهه دریافت کرده و بلافاصله با تسویه آن در سررسید و نگاهداشت موجودی، به فواصل سه ماهه متوالی تا 550 درصد میانگین سپرده خود، این تسهیلات را تمدید کنند.

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در این طرح، یک میلیارد ریال است و حداقل تسهیلات دو میلیارد و 500 میلیون ریال و حداکثر تسهیلات 30 میلیارد ریال در هر دوره تعیین و دامنه بازپرداخت این تسهیلات بین 2 تا 6 ماه به صورت یکجا در سررسید اعلام شده است.

صاحبان مشاغل و کسب و کار با افتتاح حساب یک میلیارد ریالی در شعب بانک صادرات ایران در قالب این طرح و در پایان ماه سوم، می‌توانند تسهیلات سه ماهه به میزان 250 درصد معدل موجودی خود دریافت کنند. در صورت حفظ موجودی در ماه ششم ضمن تسویه تسهیلات اول، می‌توانند به میزان 350 درصد میانگین سپرده و در صورت ادامه سپرده‌گذاری و تسویه وام قبلی، در ماه‌های نهم و دوازدهم نیز به ترتیب 450 درصد و 550 درصد میانگین موجودی حساب خود را در دوره‌های بازپرداخت سه ماهه، دریافت کنند.​

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.