حضور بانک توسعه صادرات ایران در اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان

اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان ۲۶ لغایت ۲۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد چابهار با حضور بانک توسعه صادرات ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان با حمایت منطقه آزاد چابهار، اتاق مشترک ایران و عمان، و اتاق مشترک ایران و پاکستان با هدف معرفی و ارتقاء سطح صادرات کالاهای غیرنفتی و نفتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چابهار بر گزار می شود.

برگزاری نشست‌های B2B، نشست های تخصصی و همچنین برگزاری رویدادهای صادراتی و معرفی خدمات مالی و مشاوره‌ای از سوی بانک‌های تخصصی مانند بانک توسعه صادرات ایران از جمله برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

در این نمایشگاه، فعالین حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات و ماشین آلات کشاورزی و غذایی، تجهیزات صنعتی، محصولات شیمیایی و سلولوزی، لوازم خانگی، نساجی و چرم، ساختمان، معدن و سنگ های قیمتی، محصولات دانش بنیان و تجهیزات پزشکی، دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است؛ کارشناسان بانک توسعه صادرات ایران و شرکت صرافی توسعه صادرات با هدف معرفی خدمات و تسهیلات این بانک تخصصی و ارائه مشاوره های فنی در غرفهA12 میزبان فعالین اقتصادی شرکت کننده در نمایشگاه خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.