نحوه دریافت وام سریع و آسان بلوبانک

زندگی پر از اتفاقات غیرمنتظره است. گاهی اوقات، یک اتفاق کوچک می‌تواند هزینه‌های زیادی را به ما تحمیل کند. در چنین مواقعی، داشتن یک دوست صمیمی که بتوان روی کمک او حساب کرد، بسیار ارزشمند است. بلوبانک سامان نیز همچون یک دوست در کنار شما است. این بانک هم پشتیبان و حامی شما در مواقع ضروری‌ است و هم برای شما فرصت‌های ویژه‌ای می‌آفریند.

تسهیلات بلو در مواقع ضروری می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلات مالی خود را حل کنید و با کمترین نگرانی با چالش‌های غیرمنتظره زندگی روبرو شوید. اما این تمام ماجرا نیست؛ بلو برای شما و تمام کاربرانش یک قرعه‌کشی جذاب با جوایز رنگی نیز در نظر گرفته است. در ادامه با تسهیلات بلو، انواع و اقسام آن و همچنین نحوه شرکت در قرعه‌کشی دعوت‌های رنگی آشنا خواهیم شد.

تسهیلات بلو، پشتیبان و حامی به وقت نیاز

اکثر ما در زندگی روزمره، ممکن است به دلایل مختلف نیاز به دریافت وام داشته باشیم. نیازهایی همچون خرید کالایی خاص، تامین هزینه‌ برای دریافت خدماتی چون درمان و…؛ در چنین شرایطی وام می‌تواند به ما کمک کند تا این نیازها را به راحتی پاسخ دهیم و همچنین هزینه مورد نظر را به صورت اقساطی پرداخت کنیم تا فشار مالی کمتری را متحمل شویم.

سرویس وام سریع و آسان بلو گزینه‌ای راحت و در دسترس برای تامین سرمایه مورد نیاز است. این سرویس بدون نیاز به وثیقه و ضامن، در کمترین زمان به شما ارائه می‌شود؛ فقط کافیست میانگین حساب شما در سه ماه متوالی حداقل 3 میلیون تومان باشد، پس از آن قابلیت دریافت وام سریع و آسان بلو برای شما فعال شده و شما می‌توانید به میزان میانگین سپرده خود (بین 3 تا 10 میلیون تومان) وام دریافت کنید. برای مثال اگر در سه ماه متوالی میانگین موجودی حساب شما 8 میلیون تومان باشد، می‌توانید تا 8 میلیون تومان درخواست وام سریع و آسان دهید. سقف این وام بلو 10 میلیون تومان است و به‌صورت کاملا آنلاین ارائه می‌شود. ضمنا در صورت تسویه به‌موقع وام‌ و حفظ میانگین حساب بالاتر می‌توانید مبلغ وام خود را به‌راحتی افزایش دهید.

برای دریافت وام بلو فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن بلو را باز کنید
  • در بخش «پروفایل» وارد «بلوکلاب» شوید
  • گزینه «وام» را انتخاب کنید
  • از میان وام‌هایی که بلو برای شما فعال کرده، مبلغ و مدت زمان بازپرداخت مناسب را انتخاب کنید
  • امضای دیجیتال خود را ثبت و قرارداد وام را تایید کنید

پس از این که مراحل گفته‌شده را طی کردید، درخواست شما به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) ارسال می‌شود تا اعتبارسنجی انجام گیرد. با تایید این سامانه، مبلغ وامی که درخواست کرده بودید به حساب شما واریز می‌شود. پس از دریافت نیز می‌توانید از طریق قسمت «فروشگاه» در اپلیکیشن و سپس بخش «وام» به جزئیات اقساط و نحوه بازپرداخت وام دسترسی داشته باشید.

 قرعه‌کشی دعوت‌های رنگی بلو، تجربه شیرین خوش‌شانسی

بلو علاوه بر تسهیلات، فرصت دیگری نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. با این تفاوت که این فرصت نه نیازی به افزایش موجودی دارد و نه میانگین موجودی حساب. قرعه‌کشی دعوت‌های رنگی بلو که در تاریخ 27 دی‌ماه 1402 برگزار می‌شود، فرصتی است که می‌توانید شانس خود را برای برنده‌شدن یکی از هفت وسپای رنگی امتحان کنید. برای شرکت در این قرعه‌کشی کافیست تا 26 دی‌ماه 1402 یکی از دوستان شما اپلیکیشن بلو را نصب کرده و با کد اختصاصی «دعوت از دوستان» شما، در بلو حساب باز کند.

برای دستیابی به کد اختصاصی دعوت از دوستان خود و ارسال آن، مراحل زیر را طی کنید:

  • در اپلیکیشن بلو وارد قسمت «پروفایل» شوید
  • گزینه «دعوت از دوستان» را بیابید و وارد شوید
  • کد دعوت خود را کپی و یا از طریق گزینه ارسال دعوت‌نامه آن را برای دوستان خود ارسال کنید

اکنون باید دوست شما با کد دعوتی که از شما دریافت کرده است، در بلو حساب باز کند. بدین ترتیب شما یک شانس برای برنده شدن موتورهای رنگی وسپا در این قرعه‌کشی د‌ی‌ماه بلو خواهید داشت.

ضمنا افرادی که به این قرعه‌کشی دعوت می‌کنید جزو تعداد دعوت‌شده‌های شما محسوب می‌شود؛ بنابراین با هر دعوت موفق مبلغ 30 هزار تومان طبق روال همیشگی از سوی بلو به حساب شما واریز می‌شود و پس از 10 دعوت نیز می‌توانید بلوکارت مشکی سفارش دهید.

 وام سریع و آسان بلوبانک

فرصت زیادی باقی‌نمانده است! پس وقت را از دست ندهید و همین الان یکی از دوستان خود را به بلو دعوت کنید. شاید شما برنده خوش‌شانس وسپاهای رنگی بلو باشید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.