پیام تسلیت مدیرعامل سپ به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک ملت

احسان ترکمن، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) با صدور پیامی درگذشت دکتر رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سپ، متن پیام تسلیت جناب آقای ترکمن،مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) به مناسبت درگذشت دکتر دولت‌آبادی به شرح زیر است:

مرد نکونام نمیرد هرگز…

فقدان آقای «رضا دولت‌آبادی» مدیرعامل فرهیخته و متعهد شبکه بانکی و از چهره‌های ماندگار نظام بانکی ایران خبری تلخ و جانکاه بود که صبحگاه شنبه 30 دی ماه صنعت مالی کشور را در شوکی عظیم فرو برد.

این روزها ناگریز در سوگ مدیری خوش‌نام، متخصص و نیک‌سرشت در حوزه اقتصاد نشسته‌ایم که بی‌تردید نیک‌نامی وی در تاریخ شبکه بانکی کشور ماندگار خواهد شد. اثرگذاری و نقش‌آفرینی بی‌همتا در صنعت بانکی کشور سبب شد تا از او به عنوان چهره ماندگار نظام بانکداری تجلیل و تقدیر شود.

اینجانب ضایعه درگذشت دکتر رضا دولت‌آبادی – مرد خوش‌دل صنعت بانکداری ایران و مدیرعامل فقید بانک ملت – را به جامعه، نظام بانکی کشور، همکاران گروه مالی بانک ملت و همچنین خانواده محترم دولت‌آبادی تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفر کرده به دیار باقی، رحمت و مغفرت الهی را خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.