تسهیلات 300 میلیون تومانی با طرح پارسای بانک گردشگری

در راستای تشویق مشتریان به سپرده­‌گذاری در حساب‌های جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب جاری آنها در قالب طرح پارسای بانک گردشگری فراهم گردیده ­است.

اگر متقاضی و تسهیلات بانکی هستید و از تسهیلات با بهره بالا خسته شده‌اید، بانک گردشگری برای شما پیشنهاد متفاوتی دارد. شما می‌توانید از تسهیلات طرح پارسا با سپرده‌گذاری در بانک گردشگری استفاده کنید.

افرادی که قصد دارند با نگهداری پول در حساب قرض الحسنه، امتیاز تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کنند می‌توانند از طرح پارسای بانک گردشگری استفاده کنند.

با طرح  پارسای بانک گردشگری می‌توانید با کمترین بهره تسهیلات دریافت کنید.

امکان اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب قرض الحسنه جاری آنها در قالب طرح پارسا فراهم گردیده است.

دو نوع تسهیلات برای متقاضیان در این طرح در نظر گرفته شده است:

1 . تسهیلات با نرخ 4 درصد

2. تسهیلات با نرخ 2 درصد

مشتریان می ­توانند با سپرده‌­گذاری 4 الی 12 ماهه در سپرده‌­های جاری خود، 35 تا 300 درصد میانگین سپرده خود را تسهیلات با نرخ 2 تا 4 درصدی دریافت نمایند.

حداکثر اصل مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به هر مشتری در این طرح 3 ملیارد ریالی 300 میلیون تومان است. همچنین مشتریان مشمول دریافت تسهیلات از طریق این طرح می‌توانند امتیاز دریافت تسهیلات خود را به شخص دیگر واگذار کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.