دریافت اعتبار خرید با همکاری دیجی‌پی و بانک گردشگری

دیجی‌پی و بانک گردشگری امروز بیست و چهارم بهمن همزمان با روز دوم نمایشگاه گردشگری طی مراسمی، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در جهت تخصیص اعتبار به کاربران دیجی‌پی توسط بانک گردشگری  صورت گرفته است و از این پس، بانک گردشگری نیز به جمع تامین‌کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی‌پی پیوسته است.

با همکاری مشترک دیجی‌پی و بانک گردشگری، کاربران دیجی‌پی می‌توانند با انتخاب بانک گردشگری به‌عنوان تامین‌کننده مالی، از دیجی‌پی تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. کاربرانی که این تسهیلات آنلاین را دریافت می‌کنند می‌توانند از ۲۳ فروشگاه از جمله دیجی‌کالا با بیش از ۱۰ میلیون تنوع کالا خرید کنند و  طی ۱۲ قسط، کل مبلغ دریافتی خود را تسویه کنند.

در این مراسم هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی گفت: مجموعه دیجی پی همواره در راستای استراتژی خود و ارزش آفرینی سعی در بهبود توانایی مالی مشتریان خود داشته به همین منظور تفاهم همکاری با بانک گردشگری منعقد شده است.

امینی با اشاره به تفاهمنامه همکاری دیچی پی و بانک گردشگری گفت: این همکاری در راستای توسعه سهم اقتصاد دیجیتال در کشور است و امیداوریم با تعامل برقرار شده میان دیجی‌پی و بانک گردشگری شاهد رشد اقتصاد دیجیتال باشیم.

او تاکید کرد: همکاری امروز دیچی پی با بانک گردشگری در راستای کمک به فراگیری مالی، تسهیل دسترسی به اعتبارات خرد برای کاربران، نظارت مناسب بر چرخه پول و رشد تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال بوده است؛

امینی به مقاسیه بازار اقتصاد دیجیتال ایران با سایر کشورهای همسایه پرداخت و گفت: بازار اقتصاد دیجیتال ایران این پتانسیل را دارد که تا 5 برابر شرایط فعلی توسعه یابد.

او گفت: میزان تقاضا و توسعه در بازار کارت‌های اعتباری دنیا 5 برابر بازار ایران است این در حالی است که این میزان تقاضا در بازار کارت‌های اعتباری ترکیه 3 و نیم برابر  کشور ما است و امیدواریم این پتانسیل با همکاری دیجی پی و بانک گردشگری هم در فرایند آنلاین و هم آفلاین تقویت و توسعه یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.