مذاکره بانک مسکن با بانک خاورمیانه برای راه‌اندازی core banking

بانک مسکن به منظور راه‌اندازی سامانه core banking و توسعه بانکداری دیجیتال با بانک خاورمیانه وارد مذاکره شد.

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در جلسه با پرویز عقیلی مدیرعامل بانک خاورمیانه، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای بانکداری متمرکز در بانک مسکن گفت: با توجه به تجربه خوب بانک خاور میانه در راه‌اندازی و توسعه بانکداری متمرکز، در نظر داریم با بهره گیری از این تجربیات، نسبت به پیاده سازی سامانه core banking در بانک مسکن اقدام کنیم.

وی در این جلسه که اعضای هیات مدیره، رسول لطفی معاون فناوری اطلاعات بانک و دیگر اعضای هیات عامل نیز حضور داشتند، با اشاره به تخصصی بودن بانک مسکن، میلیون‌ها مشتری و انواع محصولات و طرح‌های تخصصی آن گفت: ارتقای جایگاه بانک مسکن در نظام بانکی کشور هدف ماست و در این راه علاوه بر تخصص، مهارت و توانمندی همکاران ارزشمند خود، از تجربیات موفق دیگر بانک‌ها مانند بانک خاور میانه در عرصه فناوری اطلاعات و بانکداری متمرکز نیز بهره خواهیم برد.

حسینی در ادامه گفت: دور اندیشی و افق بزرگ ترسیم شده برای بانک مسکن با توجه به نیازهای موجود و لزوم توسعه بخش فناوری اطلاعات و بخش ارزی، ما را در تحقیقات و مذاکرات گسترده با شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و نیز بانک‌های داخلی و خارجی مصمم می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه بانکداری متمرکز در بانک خاورمیانه به بررسی‌های همه‌جانبه برای توسعه core banking در بانک مسکن پرداخته‌ایم که در این مسیر از تجربه بخش فناوی اطلاعات بانک خاورمیانه بهره مند خواهیم شد.

در پایان جلسه و پس از طرح و بررسی شرایط طرفین و نیز نظرات، ابهامات و دغدغه‌های حاضران، مقرر شد تصمیم نهایی هیات مدیره بانک مسکن ظرف چند روز آینده اعلام شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.