جهش شش برابری سود عملیاتی زفتا در سال 1402

مجمع عمومی سالانه شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 در محل هلدینگ تفتا برگزار شد.

مجمع عمومی سالانه شرکت زفتا صبح روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه به ریاست محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا و با حضور اعضای هیأت‌مدیره و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی تشکیل شد و صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر 1402 این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ابتدای این جلسه سعید بخشایشی، مدیرعامل زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.

بنابر این گزارش، مجموع درآمدهای این شرکت در سال مالی گذشته حدود 60 درصد نسبت به سال مالی 1401 افزایش داشته است. ارزش دارایی‌های زفتا نیز در سال مورد بررسی بالغ بر 41 درصد افزایش و سود عملیاتی شرکت رشد 6 برابری داشته است.

 فرجود در این نشست پس از استماع گزارش حسابرس قانونی و مدیران شرکت زفتا ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده و نتایج حاصل گفت: زفتا به همت مدیران و کارکنان آن در مسیر خوبی حرکت می‌کند و می‌توان گفت بانک تجارت نگاه ویژه‌ای به خدمات این شرکت دارد.

مدیرعامل هلدینگ تفتا افزود: انتظار ما از زفتا این است که به خطوط کسب‌وکاری خود تنوع بیشتری بدهد و در قالب یک گروه به یکی از بازیگران اصلی در حوزه‌های موردنظر تبدیل شود.

به گفته فرجود «بانک تجارت کاملاً آمادگی دارد تا در صورت ارائه طرح‌های مناسب و جدید، سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد و حمایت‌های مورد نیاز را به عمل آورد».

فرجود ادامه داد: یکی از مسائل مهم در شرکت‌های عملیاتی، محاسبه دقیق بهای تمام شده و توجه به افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و سرمایه است؛ بنابراین انتظار داریم در سال مالی جاری مدیران زفتا در کنار بهبود عملیات جاری شرکت، اقدامات لازم را در این حوزه‌ها نیز انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.