مهر تأیید سهامداران بر عملکرد داتا در اولین سال فعالیت

مجمع عمومی سالانه شرکت داده و اعتبارسنجی تجارت ایرانیان (داتا) با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 برگزار شد.

مجمع عمومی سالانه شرکت داتا روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه به ریاست محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا، نمایندگان سهام‌داران و اعضای هیأت‌مدیره داتا در محل ساختمان هلدینگ تفتا برگزار شد.

در این جلسه صورت مالی منتهی به 30 آذرماه 1402 ارائه شد و به تأیید رسید. بر اساس این گزارش در سال مالی گذشته شرکت داتا در مدت‌زمان کوتاهی که از تأسیس آن گذشته است، رقمی بالغ بر 74 هزار میلیون ریال درآمد داشته است.

فرجود ضمن ابراز رضایت از گزارش عملکرد ارائه شده از سوی مدیران داتا، ابراز امیدواری کرد در سال مالی پیش رو شاهد تحقق اهداف تعیین شده و ادامه پیشرفت‌های این شرکت باشیم.

مدیرعامل تفتا افزود: سال مالی گذشته در واقع اولین سال فعالیت رسمی شرکت داتا بود و با این وجود این شرکت عملکرد قابل‌قبولی داشته است.

بااین‌حال توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم، تدوین فرایندها و تعریف خدمات جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش بانک تجارت از جمله مواردی است که باید در سال پیش رو مورد توجه قرار گیرد. علی گل‌زاده مدیرعامل شرکت داتا نیز در این جلسه از حمایت‌های بانک تجارت و هلدینگ تفتا تشکر کرد و این حمایت‌ها را عامل مهمی در موفقیت‌های به‌دست‌آمده طی مدت کوتاه فعالیت داتا دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.