نظارت بر زنجیره تامین و فروش کالا توسط مینی پی با طرح دیدار

استارتاپ مینی پی که یکی از بازیگران اصلی زیست بوم فروش اعتباری و اقساطی کالاهای تندمصرف(سوپرمارکتی) است در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار صندوق فروشگاهی متصل در کشور به منظور کمک به نظارت بیشتر در زمینه زنجیره تامین و فروش کالا متولی طرح سراسری دیدار شد.

در همین رابطه طرح سراسری دیدار پنج شنبه با حضور مسولین عالی رتبه کشوری و لشکری در استانی خراسان رضوی به صورت آزمایشی در بیش از ۸۰ سکوی تنظیم بازار و ۲۳۰ صندوق فروشگاهی با همکاری مینی پی آغاز به کار کرد.

در این رویداد مسولین حاضر در سالن به صورت برخط انبارهای کالا را مشاهده کرده و دو مرتبه توسط دو خبرنگار به دو شعبه از فروشگاه های تعیین شده مراجعه و فرایند به صورت زنده به همه ی افراد حاضر در سالن نمایش داده شد.

مهدی مقیمیان، مدیرعامل مینی پی در این رویداد با اشاره به 6 فاز این طرح گفت: در فاز اول امکان خرید کالاهای تنظیم بازار از سکوهای اعلام شده با قیمت مصوب و حتی کمتر از آن وجود خواهد داشت.

 مینی پی با طرح دیدار

او افزود: در فاز دوم خرید اعتباری بدون حذف گزینه های تخفیف و عدم تفاوت قیمت خرید نقدی و اقساطی به افراد تحت توثیق میسر خواهد شد.

در فاز سوم با هماهنگی های صورت گرفته با بیش از ۴۰ تولید کننده اصلی کالاهای سوپرمارکتی، پس از خرید مبلغ یا درصدی از آن خرید به صورت کش بک به حساب خریدار بازگشت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که این مبلغ علاوه بر تخفیف های اعمال شده در زمان خرید می باشد.

مدیرعامل مینی پی با اشاره به فاز چهارم خاطر نشان کرد: در این فاز خرید با قیمت کارخانه یا به صورت اقساط بلند مدت تر، سه و شش ماهه عرضه خواهد شد.

در فاز پنجم امکان وثیقه‌گذاری و اعتبارسنجی آنلاین برای همه ی افراد با همکاری و مشارکت چند بانک عامل وجود خواهد داشت.

در فاز ششم امکان خرید آنلاین با ارسال رایگان به قیمت تولید و به صورت اقساطی بلند مدت میسر خواهد شد.

مقیمیان فرایند اجرایی این کار را برای افراد تحت توثیق به این شکل توضیح داد که بدون نیاز به اپلیکیشن یا گوشی هوشمند، تنها با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای اعلام شده و ارائه کدملی، پس از خرید و مشاهده اعتبار، رمز موقت خرید به شماره موبایل خریدار ارسال شده که با ارائه آن به صندوق میتوان تراکنش را نهایی کرد.

 مینی پی با طرح دیدار

مدیرعامل مینی پی درباره لیست فروشگاه ها اعلام کرد که لیست پذیرندگان از طریق بخش پذیرندگان اپلیکیشن مینی پی قابل مشاهده و مسیریابی است ضمن اینکه افراد پس از خرید از طریق این اپلیکیشن میتوانند گزارش خرید خود را مشاهده نمایند.

او افزود: لیست اقساط برای هر خرید مشخص شده است و حتی کالاهای خریده شده نیز قابل رویت است . همچنین هر فرد نیز قبل از موعد سر رسید قسط خود می‌تواند نسبت به پرداخت یا تسویه آن اقدام نموده و مجدد اعتبار دریافت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.