رشد 140 درصدی ورلدکوین در یک هفته!

ارز دیجیتال ورلدکوین (Worldcoin) که توسط «سم آلتمن» - مدیرعامل شرکت اوپن اِی‌آی - راه‌اندازی شده است، طی هفته گذشته بیش از 140 درصد رشد قیمت داشته است.

به نوشته کوین تلگراف، تعداد افرادی که به شکل روزانه از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند نیز از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است. در واقع، تعداد کاربران اپلیکیشن کیف پولِ دیجیتال این رمزارز موسوم به «ورلد اپ» (World App) توانست در روز یکشنبه (29 بهمن) از مرز یک میلیون کاربر عبور کند که یک افزایش چشمگیر از تنها 100 هزار کاربر روزانه در نوامبر 2023 محسوب می‌شود. ورلدکوین در ازای اسکن کردن چشم مردم به آنها ارز دیجیتال می‌دهد.

افزایش اخیر قیمت ورلدکوین همزمان با چندین به‌روزرسانی جدید از سوی شرکت اوپن ای‌آی بوده است. این شرکت به تازگی از سیستم هوش مصنوعی جدید خود موسوم به «سُرا» رونمایی کرد که می‌تواند به کاربران اجازه دهد با نوشتن یک متن، یک ویدئوی واقعیت مجازی از متن خود دریافت کنند.

پیش‌تر نیز سم ‌آلتمن اعلام کرده بود که قصد دارد یک سرمایه 7 تریلون دلاری را جمع‌آوری کند تا بتواند ساخت و توسعه ریزتراشه‌های این شرکت را پیش ببرد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (30 بهمن) از 51 هزار و 694 دلار تا 52 هزار و 484 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 دوشنبه شب به وقت ایران، حدود 51 هزار و 800 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 30 دلار بیشتر شده است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 22/04 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 5 درصد بیشتر شده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 859 دلار تا 2 هزار و 950 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، حدود 2 هزار و 930 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از 100 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 15/34 میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به یک هفته گذشته حدود 12 درصد افزایش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.