همه چیز درباره بلیط اصفهان تهران هوایی

جذابیت‌های تاریخی، فرهنگی و هنری شهر باشکوه اصفهان پایانی ندارد. اما حالا که سفر شما در این شهر زیبا به پایان رسیده و قصد  دارید به تهران بازگردید، روش‌های مختلفی برای سفر وجود دارد. اگر سفر را با خودروی شخصی آغاز کرده باشید، در حال حاضر نیز تنها گزینه شما برای سفر همان است. اما در غیر این صورت می‌توانید با کمک حمل‌ونقل عمومی، اتوبوس‌های بین‌شهری، قطار و یا سفر هوایی به تهران بازگردید.

در میان تمامی این روش‌ها، بهترین، راحت‌ترین و سریع‌ترین روش، سفر هوایی است. البته ممکن است قیمت بلیط اصفهان تهران به نظر شما گران باشد. اما با توجه به اینکه در کمترین زمان ممکن و در امنیت کامل به مقصد می‌رسید، هزینه‌های آن هم توجیه‌پذیر است. علاوه بر آن برای انتخاب سفر هوایی اصفهان تهران نیازی به خرید بلیط سیستمی نیست. شما می‌توانید از بلیط‌های چارتر هم استفاده کنید تا هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کنترل کنید. در ادامه قصد دارم درباره سفر هوایی اصفهان تهران اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

پرواز اصفهان تهران چقدر زمان می‌برد؟

اگر بخواهید به‌صورت زمینی بین این دو شهر بزرگ سفر کنید باید فاصله‌ای در حدود 430 کیلومتر را طی کنید. به همین دلیل به‌صورت معمول برای طی کردن این مسافت با قطار، اتوبوس بین‌شهری یا خودروی شخصی، تقریبا 5 ساعت طول می‌کشد. اما جالب است بدانید که فاصله اصفهان تهران در حالت هوایی چیزی حدود 338 کیلومتر است. همچنین مدت‌زمان سفر هوایی شما بین 50 دقیقه تا یک ساعت زمان می‌برد.

پرواز اصفهان تهران در کدام فرودگاه؟

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به دلیل برخورداری از امکانات بسیار مناسب خود و ارائه خدمات مناسب به مسافران، بهترین گزینه برای آغاز سفر هوایی شما به تهران است و از آن استفاده می‌شود. این فرودگاه مه در سال 1361 ساخته شده در دسته قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور است و به دلیل قرار گرفتن موقعیت مکانی آن در خارج از سطح شهر اصفهان، آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد نمی‌کند.

بلیط اصفهان تهران هوایی

همچنین در این فرودگاه تمام پروازهای داخلی و خارجی در دو ترمینال جداگانه انجام می‌شود و به دلیل تمام تجهیزان مناسب و مدرن خود در رده ششمین فرودگاه بزرگ کشور قرار دارد. بنابراین شما هم بعد از آگاهی از قیمت بلیط اصفهان تهران و تهیه بلیط می‌توانید از این فرودگاه سفر خود را به تهران آغاز کنید. علاوه بر آن فرودگاه مقصد در تهران، فرودگاه مهرآباد است که برای تمام سفرهای داخلی در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

کدام بلیط برای سفر اصفهان تهران مناسب‌تر است؟

حتما همه ما به دنبال سفری راحت و امن هستیم؛ اما در کنار آن کاهش هزینه‌های سفر هم اهمیت بسیار زیادی دارد. برای کم کردن این هزینه‌ها روش‌های متفاوتی پیش روی ما وجود دارد؛ اما اولین روش این است که بلیط هوایی را با کمترین قیمت تهیه کنیم.

در حال حاضر دو نوع بلیط سیستمی و چارتر برای سفر وجود دارد. بلیطهای سیستمی قیمتی ثابت دارند و به‌صورت معمول قیمت آن بیشتر از بلیط چارتری است. اما درصورتی‌که به دنبال قیمت بلیط اصفهان تهران در کمترین حالت هستید، بهترین روش تهیه بلیطهای چارتری است. البته توصیه می‌شود که برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود چیده باشید و مطمئن باشید که حتما این سفر را انجام می‌دهید؛ زیرا برای بلیطهای چارتری امکان کنسلی و لغو وجود ندارد.

بنابراین درصورتی‌که برنامه سفر شما کنسل شود، امکان بازپرداخت هزینه خرید بلیط وجود ندارد. این در حالی است که در بلیط‌های سیستمی این امکان برای مسافران در نظر گرفته شده تا قبل از سفر بتوانند پرواز خود را کنسل کنند و هزینه آن را پس بگیرند.

چه زمانی بلیط اصفهان تهران بخریم؟

اگر شما قصد سفر به اصفهان داشته باشید به احتمال زیاد باید به این موضوع فکر کنید که چه زمانی بلیط در ارزان‌ترین حالت ممکن است. به‌صورت کلی اصفهان در دسته شهرهای گردشگری ایران است و فصل‌های بهار و تابستان ترافیک و پیک سفر به این شهر بسیار زیاد است. البته به دلیل قرار گرفتن اصفهان در موقعیت جغرافیایی چهارفصل، به‌راحتی می‌توانید در تمام فصول سال به آن سفر کنید و از دیدن جذابیت‌های تاریخی و طبیعی آن لذت ببرید. برای بازگشت به تهران هم ترافیک مسافرت‌های هوایی به این شهر تأثیرگذار است. به همین دلیل ممکن است بلیط چارتری تهیه‌کرده باشید، اما قیمتی به اندازه بلیط سیستمی داشته باشد و حتی در مواردی از آن هم بیشتر باشد.

بلیط اصفهان تهران هوایی

قیمت بلیط اصفهان تهران تحت تاثیر چه عواملی است؟

در نگاه اول دو نوع بلیط سیستم و چارتر وجود دارد. اما قیمت بلیط اصفهان تهران به عوامل متعددی مانند کلاس پروازی که انتخاب می‌کنید، شرکت ارائه‌دهنده بلیط و مواردی مانند این‌ها بستگی دارد. علاوه بر آن به یاد داشته باشید که همیشه ارزان‌ترین بلیط، مناسب‌ترین آن‌ها نیست. شما باید به دنبال تهیه کیفیت، امنیت و راحتی در کنار قیمت مناسب باشید تا سفری راحت و لذت‌بخش را تجربه کنید. بنابراین در هنگام تهیه بلیط به تمام این موارد دقت داشته باشید و بعد با توجه به بودجه و سلیقه خودتان بلیط مناسب‌تر را تهیه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.