جوابیه آپ در موضوع ممنوعیت فروش بلیت پرواز در این سوپر اپلیکیشن

در پی مصاحبه منتشر شده در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ از سوی ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، به اطلاع می‌رساند سوپراپلیکیشن آپ هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری بلیت پروازهای داخلی و خارجی نداشته و موضوع گران‌فروشی بلیت که در مصاحبه مذکور مطرح شده است، برعهده آپ نیست.

سوپراپلیکیشن آپ به‌عنوان یک سکو برای توسعه و افزایش فروش بیش از ۲۰ کسب‌وکار داخلی، طی قرارداد همکاری با شرکت معتبر دارای مجوز فروش انواع بلیت و خدمات گردشگری در سوپراپلیکیشن آپ، اقدام به ارائه سرویس گردشگری به کاربران میلیونی خود کرده و در قیمت‌گذاری‌ها و صدور و ابطال بلیت‌ها نقشی ندارد.

این شرکت نیز براساس سیاست‌های قیمت‌گذاری بلیت‌ها که توسط ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتری انجام می‌شود اقدام به فروش بلیت پرواز می‌کند. بنابراین زمانی‌که موضوع گران‌فروشی مطرح می‌شود، از آنجایی که هر ایرلاین و شرکت چارتری می‌تواند قیمت خاص خود را برای بلیت پرواز تعیین کند، پس همواره تمام قیمت‌گذاری‌ها توسط آن‌ها انجام گرفته و بلیت‌های پرواز با این قیمت‌ها به کاربران فروخته می‌شود.

به همین جهت هرگونه تغییر در قیمت‌ها از سمت سوپراپلیکیشن آپ بدون معنا بوده و اتهام گران‌فروشی خلاف واقعیت است.

سوپراپلیکیشن آپ با ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس در حوزه‌های مختلف به‌صورت برخط، همواره در مسیر آسان بودن دسترسی کاربران به انواع خدمات مورد نیازشان در قالب یک سوپراپلیکیشن واحد و متمرکز حرکت کرده است.

جوابیه آپ

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.