امکان پرداخت تسهیلات در بانک مسکن با سفته الکترونیکی

متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن که سفته جزء وثایق و تضمینات آن قرار دارد، می‌توانند نسبت به جایگزینی سفته کاغذی با سفته الکترونیکی اقدام کنند.

با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و پیشبرد طرح توسعه و تحول دیجیتال در بانک مسکن، پرداخت تسهیلات با استفاده از صدور سفته الکترونیکی امکان‌پذیر شد.

مشتریان بانک مسکن که قصد دریافت تسهیلاتی همچون قرض‌الحسنه ازدواج، مرابحه، فرزندآوری و … را دارند می‌توانند با ورود به سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir از طریق بخش خدمات الکترونیک، پیشخوان مجازی و انتخاب گزینه «سفته الکترونیکی» نسبت به صدور سفته الکترونیکی اقدام کنند. همچنین دریافت این خدمت با ورود به پیشخوان مجازی بانک از طریق همراه بانک مسکن و انتخاب گزینه «صدور سفته» امکان پذیر است.

در حال حاضر صدور سفته الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی و صرفاً برای ذینفعان حقیقی یا ذینفعی بانک مسکن امکان‌پذیر شده است و متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن و ضامنان آن‌ها باید امضای دیجیتال خود را نیز برای استفاده از خدمات سفته الکترونیکی فعال کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان و 24 ساعته، امنیت بالا و داشتن کد شناسایی مخصوص و منحصر به فرد و برخورداری از امضای دیجیتال از مزایای صدور سفته الکترونیکی بانک مسکن است که جایگزین سفته کاغذی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.