جشنواره «عیدی‌کارت» ویژه دارندگان سپ‌کارت

شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) به مناسبت فرارسیدن نوروز، جشنواره‌ای تحت عنوان «عیدی‌کارت» را برای دارندگان سپ‌کارت تدارک دیده است.

جشنواره «عیدی‌کارت» ویژه دارندگان سپ‌کارت است تا با خرید از انواع ابزارهای پذیرش سپ علاوه بر خریدی آسان و سریع، شانس خود را برای برنده شدن نیز محک بزنند.

این جشنواره نوروزی در بازه زمانی 8 اسفند 1402 الی 7 فروردین ماه 1403 در جریان است تا تراکنش با سپ جایزه هم داشته باشد؛ دارندگان سپ‌کارت می‌توانند به ازای هر 2.000.000 ریال خریدی که از درگاه یا کار‌ت­‌خوان سپ انجام می‌دهند، یک امتیاز کسب کنند.

یک گوشی هوشمند و 20 جایزه 10.000.000 ریالی جوایز این دوره از جشنواره «عیدی‌کارت»را تشکیل می‌دهند. قرعه‌کشی این جشنواره و معرفی برندگان همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

چگونه می‌توان در این جشنواره شرکت کرد؟

شما می‌توانید در بازه زمانی اعلام شده در این جشنواره (8 اسفند 1402 الی 7 فروردین 1403) برای انجام هرگونه خرید از سپ کارت استفاده و به ازای هر 200 هزار تومان از هر تراکنش خرید، یک امتیاز دریافت کنید. ذکر این نکته لازم است که هنگام خرید دقت نمایید که کارتخوان یا درگاه پرداخت حتما به شرکت سپ تعلق داشته باشد چرا که تنها در این صورت امتیاز دریافت خواهید کرد.

شما با افزایش امتیازات خود می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن جوایز این دوره از جشنواره«عیدی‌کارت» افزایش دهید.

شایان ذکر است اسامی برندگان از طریق وبسایت یا اینستاگرام سپ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.