توسن آکادمی، وبینار «آخرین مصاحبه شغلی» را رایگان برگزار می‌کند

وبینار آموزشی «آخرین مصاحبه شغلی»، 10 اسفند ماه به صورت رایگان توسط توسن آکادمی برگزار می‌شود.

«توسن آکادمی»، یک موسسه آموزشی است که با برگزاری رویدادها و دوره‌های آموزشی به توسعه یادگیری، کسب تجربه و رشد فردی می‌پردازد. توسن آکادمی مهرماه سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توسن راه‌اندازی شده و مهمترین ماموریتش، حمایت از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و کارجویان برای ورود به بازار کار است.

در وبینار رایگان آخرین مصاحبه شغلی، اسوه اسماعیلی نژاد، استاد دانشگاه امیرکبیر و مشاور منابع انسانی به این پرسش که چطور در مصاحبه شغلی تاثیری ماندگار بگذاریم پاسخ می‌دهد و به موضوعاتی شامل «چه خطاهایی باعث می‌شود در مصاحبه شغلی رد شویم؟»، «در تعامل با مصاحبه کننده چه کنیم؟» و «چطور از پیشینه و توانایی‌هایمان اهرم بسازیم؟» می‌پردازد.

این دوره آموزشی آنلاین ویژه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، کارجویان و علاقه‌مندان به حوزه جذب و استخدام برگزار می‌شود و با ارائه مثال‌های واقعی در این وبینار، فرصت مناسبی برای کسب موفقیت در  مصاحبه‌های شغلی برای شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود.

یادگیری نحوه ارائه پاسخ‌های موثر و جذاب به پرسش‌های استخدامی و ارائه بهترین روش‌های پاسخ‌دهی، باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت مهارت مذاکره در کارجویان و شرکت کنندگان در این وبینار شده و آنها را برای یک مصاحبه شغلی موفق آماده می‌کند.

وبینار آخرین مصاحبه شغلی، روز پنجشنبه 10 اسفندماه 1402 از ساعت 10 صبح از طریق پلتفرم ایسمینار برگزار می‌شود. علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در این رویداد آموزشی آنلاین می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.