در «جشنواره پذیرنده ملی» پذیرنده و دارنده کارت برنده‌اند!

تمامی پذیرندگان بانک ملی از جمله دارندگان دستگاه کارتخوان بانک ملی ایران با داشتن حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهانه و دارندگان کارت‌های شبکه بانکی، با پرداخت‌های بالای 200 هزار تومانی خود از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد می‌توانند در «جشنواره پذیرنده ملی» شرکت و شانس برنده شدن خود را امتحان کنند.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی و شبکه گسترده پشتیبانی به تازگی «جشنواره پذیرنده ملی» را برگزار کرده تا تمامی مشتریان شبکه بانکی ‌بتوانند از جوایز ارزنده‌ی این بانک بهره‌مند شوند.

به گزارش عصربانک، « جشنواره پذیرنده ملی» یکی از طرح‌های جدید بانک ملی ایران است که به صورت ماهانه از ابتدای بهمن تا پایان فرودین ماه 1403برگزار می‌شود؛ این طرح ویژه تمامی دارندگان کارت‌های فعال در شبکه بانکی و پذیرندگانی است که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت خود را به حساب‌های بانک ملی ایران متصل کرده‌اند.

جوایز «جشنواره پذیرنده ملی»

بانک ملی ایران در این جشنواره هر ماه 10 کمک هزینه خرید خودرو 1 میلیارد تومانی ویژه پذیرندگان و 95 جایزه 10 میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت اعطا خواهد کرد. این طرح با هدف حمایت از  کسب و کارها، ارائه خدمات متنوع و متناسب برای پاسخ به درخواست‌های دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران در قالب بسته‌های تشویقی و خدماتی و نیز اهدای جوایز ویژه به دارندگان کارت‌های بانکی ارائه شده است.

نحوه شرکت دارندگان کارت‌های شبکه بانکی در جشنواره

جشنواره ماهانه پذیرنده ملی، پذیرای تمامی کارت‌های شبکه بانکی کشور است؛کافی است تا پرداخت‌های بالای 200 هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید. در این جشنواره هر 100 هزار تومان 1 امتیاز دارد و حداقل امتیاز جهت شرکت در جشنواره 2 امتیاز است و برندگان این جشنواره به صورت قرعه‌کشی انتخاب و اسامی آن‌ها در پایان هر ماه در وبسایت بانک ملی ایران اعلام می‌شود.

اگر قصد شرکت در این جشنواره را دارید، در صورت خرید از فروشگاه، از فروشنده بخواهید تا در صورت امکان از کارتخوان متصل به شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد مبلغ خرید را دریافت کنند به این ترتیب نام شما در لیست شرکت‌کنندگان این جشنواره قرار خواهد گرفت و شاید به عنوان یکی از 95 نفر برنده جایزه ده میلیون تومانی قرار بگیرید.

همچنین در خریدهای آنلاین سعی نمایید که در صورت امکان از درگاه‌های پرداخت متصل به حساب بانک ملی ایران، که با لوگوی شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی ایران مشخص شده است، فرایند خرید و پرداخت خود را تکمیل نمایید.

نحوه شرکت پذیرندگان بانک ملی در جشنواره

همچنین یکی از بخش‌های این جشنواره به دارندگان درگاه‌های پرداخت و دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی ایران اختصاص یافته است .پذیرندگان بانک ملی ایران با شرکت در این جشنواره می‌توانند ضمن برخورداری از جوایز ارزنده از تسهیلات 5 میلیارد تومانی بهره‌مند شوند.

دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره‌مندی از بسته‌های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات 2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه 10 میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند.

همچنین ارائه کارتخوان اندرویدی، پایه دستگاه کارتخوان و پین پد(دستگاه ورود رمز)، اقلام فروشگاهی مانند صندوق فروشگاهی، ترازوی دیجیتال، بارکدخوان و ماشین حساب با سیم و بی‌سیم، دوربین و تسهیل استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک ویژه و بانکداری دیجیتال در چارچوب شرایط و قوانین مربوطه از دیگر جوایز پذیرندگان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.