دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت

نسخه جدید همراه بانک تجارت با انبوهی از امکانات و خدمات جدید منتشر شد.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه‌ بانک تجارت که با سیستم‌عامل اندروید سازگاری دارد رونمایی شد تا با ظاهری ساده و کاربرپسند علاوه بر ارائه خدمات متنوعی همچون دریافت و پرداخت، گردش حساب، بسته اینترنتی و شارژ سیمکارت، خدمات خودرو، مدیریت چک، مدیریت اقساط، دریافت شماره شبا و پرداخت قبوض امکانات متنوع دیگری را به‌سادگی در دسترس کاربران قرار دهد.

در نسخه جدید همراه بانک تجارت (ورژن 4.6.5) امکانات مختلفی مانند دریافت پیام واریز و برداشت از طریق صندوق پیام، فعال یا غیرفعال کردن صندوق پیام، سرویس تغییر رمز ورود مشتری پس از ثبت‌نام، ارتباط با ۱۵۵۴، حذف منوی مسدودی و ابطال چک در چکاد، افزودن لوگو به پیش‌نمایش رسیدها، نمایش امتیاز باشگاه مشتریان و ارائه سرویس سفر مشتری پس از ورود، در دسترس کابران قرار گرفته است.

مشتریان بانک تجارت می‌توانند به‌سادگی و حتی بدون یکبار مراجعه به شعبه، حساب خود را از طریق «باجت» بانک تجارت افتتاح کرده، همراه بانک تجارت را به‌صورت کاملا غیرحضوری نصب و راه‌اندازی کرده و کارت بانکی‌شان را در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

کاربران و ‌مشتریان بانک تجارت برای اطمینان از حفظ اطلاعات خود و جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده، می‌توانند این اپلیکیشن کاربردی را به‌صورت رایگان از سایت رسمی بانک تجارت به نشانی mobilebank.tejaratbank.ir دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.