نهنگ‌های ریپل به تکاپو افتادند! قیمت XRP به زودی به ۱ دلار می‌رسد؟

طبق داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی ویل آلرت (Whale Alert)، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۱.۸ میلیون ریپل به ارزش ۱۷۶.۳۱ میلیون دلار در دو تراکنش بزرگ منتقل شده است.

در تراکنش اول، رقم چشمگیر ۲۵۰ میلیون ریپل بین کیف پول‌های ناشناس انتقال داده شده و در تراکنش دوم، ۲۱.۸۰ میلیون ریپل از آدرس “Rzn…” که متعلق به یک نهنگ شناخته شده است، به صرافی متمرکز بیت‌استمپ (Bitstamp) منتقل شده است.

نکته جالب توجه اینجاست که داده‌های قبلی و فعلی ویل آلرت نشان می‌دهند که تراکنش‌های نهنگ‌های ریپل به طور خاص به دو صرافی بیت‌استمپ و بیتسو (Bitso) افزایش یافته است.

این نقل و انتقالات نهنگ‌ها اگرچه فعالیت درون زنجیره‌ای بالایی را نمایش می‌دهد، اما گمانه‌زنی‌هایی را در مورد تغییر روند قیمت در آینده به وجود آورده است. پس از ثبت تراکنش‌های نهنگ‌ها، قیمت ریپل افت جزئی داشت و همین موضوع موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها شد.

قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴ درصد کاهش را تجربه کرده و اکنون در محدوده ۰.۶۴۴۸ دلاری معامله می‌شود. ریپل در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت ۱۵.۹۷ درصدی بوده و در ماه گذشته نیز، ۲۸.۱۷ درصد رشد داشته است.

در این میان، داده‌های مشتقات ریپل نشان از تداوم روند صعودی آن دارند و با پامپ اخیر این آلت کوین همسو هستند.

داده‌های کوین گلس (CoinGlass) افزایش ۹۷.۷۵ درصدی در حجم معاملات و افزایش ۲.۵۲ درصدی در سود باز معاملات را نشان می‌دهند. این داده‌ها، صعودی بودن ریپل و آمادگی معامله‌گران برای سرمایه‌گذاری در پوزیشن‌های لانگ و رسیدن به هدف ۱ دلاری را نشان می‌دهند.

در این میان، دارک دیفندر (Dark Defender)، تحلیلگر برجسته رمزارزها نیز رسیدن ریپل به هدف ۱ دلار را با توجه به همکاری استراتژیک با شبکه Alexar و همچنین اندیکاتورهای ریپل، پیش‌بینی می‌کند.

/رمز ارز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.