استراتژی جدید سداد؛ ارائه نسل جدیدی از محصولات به نسل Z

مدیر SBU کارت و پرداخت داده‌ورزی سداد با بیان اینکه ارائه نسل جدیدی از محصولات به نسل Z از استراتژی‌های جدید SBU این شرکت است، گفت: اکنون هدف و مدل کسب و کاری ما، ارائه محصولات کوچک است. در واقع ما باید به سمتی حرکت کنیم تا نسل جدیدی از سرویس‌ها را به نسل جوان ارائه کنیم.

هلدینگ داده‌ورزی سداد یکی از هلدینگ‌های شناخته شده بانکی است. این هلدینگ که به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک ملی فعالیت می‌کند با محصولات متنوعی مثل پورتال کارت، کیف پول جیبام، سامانه بام، پلتفرم اکسیژن، رهسام، برداشت مستقیم و … نقش موثری در تحول دیجیتال و خدمات نوین بانک ملی داشته است.

در همین رابطه ما در عصربانک برای آشنایی بیشتر با واحد SBU کارت و پرداخت شرکت داده‌ورزی سداد با سعید قنبری، مدیر این واحد به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

سعید قنبری متولد سال 1362 و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی نرم افزار است. او از سال 1382 وارد حوزه تولید نرم‌افزار شده و تا به امروز حدود 20 سال است در این حرفه تجربه کاری دارد. قنبری از سال 1387 به صورت نیمه وقت و از سال 1390 تا به امروز به صورت تمام وقت در شرکت سداد مشغول به فعالیت است.

معرفی 6 محصول SBU

قنبری در ابتدا با تشریح تاریخچه شکل‌گیری واحد SBU کارت و پرداخت، هدف از ایجاد گروه را توضیح داد و گفت: ما با یک گروه 3 نفری در سال 1390 کار در حوزه کارت را شروع کردیم و در حال حاضر با یک گروه 50 نفری متشکل از پروژه‌ها و محصولات کوچک و بزرگ مشغول ارائه خدمت به مشتریان بانک ملی ایران در شرکت داده ورزی سداد هستیم.

هدف اصلی تشکیل گروه، تسهیل ارائه خدمات جدید و به روز کارت است که در این راستا محصولات زیر در گروه ما طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند:

  • پورتال جامع کارت (سامانه مدیریت کارت در شعبه و ستاد)
  • سام (سوئیچ صادرکنندگی و پذیرندگی کارت)
  • سپید (سامانه پردازش یکپارچه دسته ای کارت)
  • جیبام (کیف الکترونیکی پول)
  • BTM (خودپرداز هوشمند وبی)
  • رهسام (سامانه راهبری و مانیتورینگ هوشمند تجهیزات پرداخت)

تمرکز بر ارائه سرویس به جای فروش محصول رویکرد جدید SBU در داده‌ورزی سداد

مدیر SBU کارت و پرداخت داده‌ورزی سداد در ادامه خاطر نشان کرد: SBU پیرو رویکرد جدید شرکت قصد دارد به ارائه سرویس به جای فروش محصول تمرکز کند و مدل درآمدی خود را بر فروش خدمت متمرکز نماید.

استراتژی جدید سداد

قنبری با بیان اینکه توسعه خدمتی پایدار و نه صرفا فروش محصول از رویکرد‌های اصلی SBU در داده ورزی سداد است، گفت: برای اجرای این هدف به دنبال طراحی محصولاتی رفتیم که این مهم را برآورده سازند. امیدواریم در آینده نزدیک با رونمایی از این محصولات خلاقانه قدمی برای اعتلای نام بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد برداشته باشیم.

استراتژی جدید SBU؛ ارائه نسل جدیدی از فناوری‌ها برای نسل Z

مدیر SBU کارت و پرداخت داده‌ورزی سداد با بیان اینکه ارائه نسل جدیدی از فناوری‌ها به نسل Z از استراتژی‌های جدید SBU است، گفت: اکنون هدف و بیزینس مدل ما، ارائه محصولات کوچک است در واقع باید به سمتی حرکت کنیم تا نسل جدیدی از سرویس‌ها را به نسل جوان ارائه کنیم؛ به عنوان نمونه اکنون نئوبانک‌ها با طراحی ساده و کارا در بین نسل جدید مورد استقبال قرار گرفته است؛ بنابراین بانک ملی با پشتوانه‌ نفوذی که در بازار دارد، در راستای حفظ بازار و ایجاد وفاداری میان مشتریان جوان، ناگزیر از خلق سرویس‌های جدید می باشد.

SBU؛ خدمات چابک بر مبنای نیاز روز مشتری

قنبری با اشاره به تمایل SBU برای ارائه خدمات چابک به مشتریان خاص افزود: اکنون این واحد قرار است پس از سال‌ها تلاش، به عنوان ساب سوئیچ صادرکنندگی بانک ملی، بر مشتری و کسب و کارهای خاص این بانک تمرکز کند و اکوسیستمی ایجاد شود تا پاسخگوی نیازهای جدید و مهم بازار و مشتری در این حوزه به خصوص باشیم.

برنامه‌های آتی SBU کارت و پرداخت داده‌ورزی سداد

مدیر SBU کارت و پرداخت داده ورزی سداد در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت، تصریح کرد: هدف نهایی ما در کنار بانک ملی ایران، نوآوری در صنعت کارت و پرداخت، در نتیجه حفظ مشتریان نسل جدید و جذب مشتریان با نیازهای خاص بازار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.