خانلرخانی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز شد

اعضای هیات مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز، «علی خانلرخانی» را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت در روز پانزدهم اسفندماه برگزار و مقرر شد تا تغییری در راهبردهای این شرکت به وجود آید.

علیرضا ماهیار مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در جریان مجمع عمومی شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تولید دانش بنیان، اظهار داشت: تنها شرکت در بین شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک که در زمینه تولید دانش بنیان فعال است، شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز است.

وی دغدغه‌های مختلفی مانند ساختار و سهامداری شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز را یادآور شد و افزود: شرکت خدمات انفورماتیک در طول سال‌های گذشته زحمات فراوانی را برای فرادیس البرز کشیده و اتصال تجهیزات بانکی فرادیس به سوئیچ شرکت خدمات انفورماتیک یک نعمت بزرگ برای شبکه بانکی بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک تصریح کرد: با وجود حضور چندین رقیب برای کسب سهام بازار از شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز اما شبکه این شرکت به اندازه‌ای قوی است که سهم بازار خود را دارد و بانک‌های اصلی و بزرگ ترجیح می‌دهند تجهیزات خود را از آن تامین ‌کنند.

ماهیار همچنین از زحمات اعضای هیات مدیره قبلی شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز قدردانی و برای اعضای جدید هیات مدیره این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

 همچنین در این مراسم از عبدالرضا شاکری به عنوان رییس سابق هیات مدیره این شرکت تقدیر و تشکر شد.

با توجه به بازنشسته شدن «نوذر صوفی‌لو» مدیرعامل سابق شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز، اعضای هیات مدیره این شرکت تصمیم گرفتند تا «علی خانلرخانی» از اعضای هیات مدیره این شرکت را به عنوان مدیرعامل منصوب کنند.

«عبدالرضا شاکری» مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن سال 1403 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، فرهنگ سازمانی، تلاش و کوشش اعضای شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز را ستود و گفت: خدمات این شرکت به ویژه در زمان بحران و حوادث طبیعی زبانزد و روحیه کاری و سلامت کارکنان آن هم مثال‌زدنی است.

وی افزود: از آنجایی که مهندس خانلرخانی از جمله اعضای هیات مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز بوده، با فرهنگ سازمانی، مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این شرکت آشناست.

«رضا توکلی راد» رییس هیات مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز هم در سخنانی با اشاره به تحولات سریع جهانی در زمینه فناوری‌های مالی و بانکی، اظهار داشت: این شرکت در 2 مسیر متفاوت نرم‌افزار و خدمات و همچنین سخت‌افزار و زیرساخت فعال است و فرصت‌های بزرگی را هم پیش روی دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات نوذر صوفی‌لو، مدیرعامل جدید شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز را از جمله افراد بدنه بانکی توصیف کرد که حضورش باعث تزریق خون تازه و ورود انرژی جدید به این شرکت خواهد شد.

علی خانلرخانی نیز در این نشست اظهار داشت: شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در بین شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک تنها شرکتی است که باید در بازار رقابت کرده و درآمدزایی داشته باشد و برای مدیریت در آن باید توازنی را بین رقبا، بازار و صاحبان سهام برقرار کرد.

مدیرعامل جدید شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز با قدردانی از اطمینان اعضای هیات مدیره در سپرده این مسئولیت به وی ابراز امیدواری کرد که بتواند جایگاه فعلی این شرکت را ارتقا دهد.

«نوذر صوفی‌لو» هم که به مدت پنج سال و 6 ماه مدیرعامل این شرکت بوده، از اعضای هیات مدیره تشکر و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.