آمارهای جالب چهارمین گزارش عملکرد سالانه دیجی‌پی

چهارمین گزارش عملکرد سالانه دیجی‌پی منتشر شد. این گزارش که مرتبط به بازه زمانی دی 1401 تا دی 1402 است آمارهای جذابی دارد که مهمترین آنها را در ادامه بررسی کرده‌ایم.

توانمندسازی مالی کاربران، فراگیری مالی و ساده‌سازی فرایند دریافت وام و اعتبار همیشه جز ماموریت‌های اصلی دیجی‌پی به عنوان یکی از لندتک‌های پیشرو در بازار ایران بوده است.

بر همین اساس دیجی‌پی در 4 سال اخیر سعی کرده با ارائه گزارش عملکرد، کاربران، فعالان حوزه لندتک و مخصوصاً رگولاتوری را با اهمیت صنعت لندتک در ایران آشنا کند.

بر اساس چهارمین گزارش سالانه دیجی‌پی مجموع اعتبارات خرد اعطا شده دیجی‌پی به 6.5 همت رسیده که نسبت به سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.

از مهمترین اتفاقاتی که در سال گذشته برای دیجی‌پی رخ داد، می‌توان به اضافه شدن زیرساخت سفته الکترونیک، تخصیص 0.5 همت اعتبار خرید، شروع فعالیت محصول خرید اعتباری 4 قسطه، شروع فعالیت محصول بیمه کالاهای دسته دوم، امکان خرید اعتباری شارژ و بسته اینترنت، پرداخت اعتباری قبوض و جرائم رانندگی اشاره کرد.
همچنین امضای تفاهم نامه بانک مسکن، افزایش 40 درصدی نصب روزانه اپلیکیشن، رشد 25 درصدی کاربران فعال اپلیکیشن، تخصیص وام 75 و100 میلیون تومانی، ثبت بالاترین رکورد فروش سرویس بیمه تجهیزات الکترونیک در سال گذشته اتفاق افتاده است.

در زمستان گذشته نیز امضای تفاهم نامه بانک صادرات، ثبت رکورد فروش روزانه 27 میلیاردی در سرویس خرید اعتباری، افزایش 300 درصدی کاربران سرویس خرید اعتباری و افتتاح اولین شعبه اختصاصی ثبت نام حضوری در استان تهران از مهمترین اتفاقات دیجی پی بوده است.

در گزارش اخیر دیجی پی می توان به رکوردهای جالبی مثل فروش 27 میلیارد تومانی سرویس خرید اعتباری در یک روز، فعال سازی 57 میلیارد تومان اعتبار در یک روز، رشد22 درصدی کاربران فعال اپلیکیشن، رشد 30 درصدی نصب اپلیکیشن، بیش از 20 میلیارد تومان مجموع مبالغ تراکنش های موفق در داغ ترین روز اپلیکیشن، 150 میلیون بازدید از دیجی‌پی و تخصیص 7 همت تسهیلات به همه کاربران اشاره کرد.

در سال گذشته وام خرد به بیش از  200 هزار کاربر تخصیص پیدا کرد و برای کاربرانی که به هر دلیلی ثبت نام آنلاین برای آنها دشوار است 3 شعبه حضوری در تهران و 1 شعبه حضوری در استان البرز تجهیز شد.

گفتنی است در حال حاضر دارندگان وام دیجی پی می توانند در بیش از 50 فروشگاه آنلاین و حضوری با بیش از 12 میلیون تنوع کالایی به صورت اقساطی خرید کنند. در حال حاضر دو بانک ملت و تجارت تامیین کنندگان اعتبار سرویس وام دیجی پی هستند و از اوایل 1402 امکان دریافت وام دیجی پی با سفته الکترونیک فراهم شد و با همکاری بانک تجارت و ورود سفته الکترونیک به فرایند دریافت وام دیجی پی، کوتاه ترین زمان دریافت وام با سفته الکترونیک به 73 دقیقه رسید.

شما می‌توانید گزارش کامل را در این لینک بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.