رمزارزهای کوگ اینو، ون، فینکس گلوبال و ای جی آی به بیت پین اضافه شدند

رمزارزهای شبکه کوگ اینو (Coq Inu) با نماد اختصاری COQ، ون (Wen) با نماد WEN، فینکس گلوبال (Phoenix) با نماد PHB و ای جی آی – دلیسیوم (Delysium) با نماد AGI به بخش خرید آسان بیت پین اضافه شدند.

کوگ اینو (Coq Inu)، میم کوینی است که روی پلتفرم آوالانچ ساخته شده و با نماد COQ (کلمه فرانسوی برای خروس)، تمی مبتنی بر مرغ و خروس دارد. بسیاری از روش‌های مارکتینگ برای این میم کوین هم حول بازی با کلمات طنزآمیز مرتبط با نام آن می‌چرخد.

هدف اصلی از راه‌اندازی ارز دیجیتال کوگ اینو (Coq Inu) این است که فقط برای تریدرهای میم کوین‌ها جذاب باشد. سازندگان ارز دیجیتال کوگ اینو خاطرنشان کرده‌اند که این میم کوین، ارزش ذاتی ندارد و نباید از آن انتظار بازگشت مالی داشت.

آشنایی مختصر با ارز دیجیتال ون (WEN)

ارز دیجیتال ون، میم کوینی مبتنی بر سولانا است که بر اساس ایده NFT ‌های تقسیم‌شده راه‌اندازی شده است. هر فردی که توکن WEN داشته باشد، حق داشتن بخش کوچکی از شعر وایرالی با عنوان نامه عاشقانه به برادران ون را دارد.

پروژه Wen با هدف ارتقا دیدگاه مثبت در جامعه کریپتوکارنسی ایجاد شده و شعرِ نامه عاشقانه به برادران ون هم که به NFT تقسیم‌شده تبدیل شده است، به‌نوعی قدردانی از هیجان و اشتیاق افرادی است که دائماً در جستجوی پروژه‌های جدید هستند، چرا که ارز دیجیتال ون (Wen) با انتشار این پیام مثبت، به افراد بی‌شماری کمک کرده است.

معرفی کوتاه ارز دیجیتال فینکس گلوبال (PHB)

رمزارز فینکس گلوبال، پروژه بلاک چینی برای پیاده‌سازی هر گونه برنامه غیرمتمرکز بلاک چینی (Dapps) مبتنی بر شبکه بلاک چینی نئو (NEO) است که قصد دارد با الگوریتم‌های هوش مصنوعی و امنیت فضای بلاک چین، توسعه برنامه‌ها، بازی‌ها، شبکه‌ها، فناوری هوش مصنوعی را به بهترین نحو ممکن با شبکه‌های محاسباتی ادغام کند.

این پروژه بلاک چینی بسیار کاربردی و پیچیده با پشتوانه فناوری گسترده هوش مصنوعی خود، برای ارائه سرویس و مدیریت برنامه‌های متنوعی بلاک چینی، توسط تیم فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده است.

آشنایی مختصر با ارز دیجیتال ای جی آی – دلیسیوم (AGI)

‏Delysium با فضایی جهان-باز، تجربه بازی چندنفره آنلاین انبوهی (MMO) را ارائه می‌دهد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند یار مجازی و شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) با هوش مصنوعی را به صورت شخصی‌سازی‌شده خلق کنند تا در ماجراهای مختلف، بازی‌ها، جوامع، پلتفرم‌های رسانه‌ای و موارد دیگر به آن‌ها ملحق شوند. بازیکنان قادر خواهند بود شخصیت و توانایی‌های موجودیت مجازی هوش مصنوعی خود را شکل داده و تکامل بخشند.

ارز AGI که بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است، توکن اصلی پلتفرم دلیسیوم به شمار می‌رود. شما می‌توانید با استیک کردن (قفل کردن) توکن‌هایتان یا خرید آن‌ها از صرافی‌هایی مثل بیت پین، AGI به دست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.