تحقق بیش از ۷۵ میلیون تراکنش در شهرنت‌ها

نمازی، مدیرعامل توسعه و نوآوری شهر؛ ارائه خدمات تراکنشی شهرنت‌ها را یکی از اهم دستاوردهای یک‌ ساله شرکت توسعه و نوآوری شهر دانست.

نمازی، مدیرعامل توسعه و نوآوری شهر ارائه خدمات تراکنشی شهرنت‌ها را یکی از اهم دستاوردهای یک‌ ساله شرکت توسعه و نوآوری شهر دانست و گفت: در سال گذشته بیش از هفتاد و پنج میلیون تراکنش در شهرنت‌ها محقق شده است.

وی در این باره افزود: انواع تراکنش‌ها از محل افتتاح حساب و سپرده، انتقال وجه، برداشت وجه، صدور و کارت شارژ هدیه، صدور واحدهای سرمایه‌گذاری، شارژ سیم کارت اعتباری و اعلام موجودی می‌باشند که خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد انواع خدمات تراکنشی در پیشخوان‌های شهرنت بوده‌ایم.

نمازی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از عملیات بانکی را در پیشخوان‌های شهرنت فراهم و پوشش داده‌ایم، تاکید کرد: ۳۱۰ پیشخوان شهرنت بانک شهر در سراسر ایران مستقر هستند که علاوه بر انجام امور بانکی می‌توانند پاسخگوی نیازهای بورس، بیمه و شبکه پرداخت باشند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر ضمن ابراز امیدواری از توسعه فرایندهای کسب‌وکاری و خلق محصولات جدید اظهار داشت: در سال پیش‌ رو درصدد هستیم تا پاسخگوی طیف گسترده‌تری از مشتریان بانک شهر با ارائه خدمات متنوع در پیشخوان‌های شهرنت باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.