تمام خدمات دولت استرالیا تا سال 2025 آنلاین می شود

دولت فدرال استرالیا تا سال 2025 تمامی خدمات خود را از طریق اینترنت ارائه می دهد و دیگر برای انجام هیچ کار دولتی نیازی به مراجعه به هیچ اداره ای نخواهد بود.

عصر بانک؛به نقل از زددی نت، مایکل کینان وزیر خدمات انسانی و تحول دیجیتال استرالیا با اعلام این خبر افزود: اجرای این طرح بی سابقه در راستای پیاده سازی چشم اندازی است که برای آینده کشور استرالیا در نظر گرفته شده است.

 

بر اساس استراتژی 48 صفحه ای دولت استرالیا برای سال 2025 این کشور باید تا آن زمان به یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مبدل شود و پس از اجرای این طرح نه تنها همه اتباع این کشور به خدمات مختلف دولتی از طریق گوشی و رایانه دسترسی خواهند داشت، بلکه استرالیا در این زمینه یکی از سه دولت دیجیتال برتر دنیا خواهد بود.

 

در بخشی از این استراتژی تصریح شده است: همپای بخش خصوصی حرکت کردن کافی نیست و ما در بسیاری از موارد نیازمند ارائه خدمات، سیاست گذاری ها و تجارب بهتری هستیم.

 

استراتژی دولت استرالیا در این زمینه دارای سه بخش است: ارائه خدمات یکپارچه و شخصی سازی شده به مردم، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه و به ویژه در مورد نحوه استفاده شهروندان از داده های خود و ایجاد ظرفیت های لازم توسط دولت برای ورود به عصر دیجیتال.

 

بر اساس نقشه راه این استراتژی که از این آدرس در دسترس است، اولویت های بخش ها و سازمان های مختلف در این زمینه از سال 2018 تا سال 2020 مشخص شده است. علاقمندان برای مطالعه استراتژی دیجیتال کشور استرالیا می توانند به این نشانی مراجعه کنند.

 

/مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.