راهکارهای نوآوری مالی «ارتباط فردا» در اینوتکس ۲۰۲۴

مجموعه ارتباط فردا به عنوان بزرگترین حامی مالی و معنوی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، فعالیت‌های نوآورانه خود را در حوزه‌های مختلف فناوری مالی به نمایش خواهد گذاشت.

در این رویداد چهار روزه، زیرمجموعه‌های ارتباط فردا از جمله فینووا، فینوتک، آبانک و ایران‌کارت به ارائه آخرین دستاوردها و راه‌حل‌های نوین خود در حوزه فین‌تک، بانکداری باز و پرداخت‌های دیجیتال خواهند پرداخت. بانک آینده در این رویداد همراه مجموعه ارتباط فردا خواهد بود.

فینووا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری مجموعه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های حوزه فناوری‌های مالی را ارزیابی خواهد کرد. فینووا نقشی محوری در شناسایی و حمایت از استارتاپ‌های نوآور و نوپا در حوزه فناوری‌های مالی ایفا می‌کند. در فینووا استارتاپ‌ها، مشاوران و منتورها، شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران گرد هم می‌آیند تا با هم‌افزایی و مشارکت در این اکوسیستم، زمینه مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کارهای نوپای حوزه فین تک فراهم شود.

مجموعه ارتباط فردا با رویکرد نوآورانه و فناورمحور، تلاش دارد تا زیست‌بومی را خلق کند که در آن خدمات مالی و بانکی نوین، متناسب با نیازهای مشتریان از هر گروه و قشری، با بالاترین کیفیت و تجربه کاربری منحصربه‌فرد ارائه شود. نوآوری باز همواره از اولویت‌های اصلی ارتباط فردا بوده است.

حضور مجموعه ارتباط فردا در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ فرصتی برای معرفی توانمندی‌ها و ارائه خدمات نوین در زمینه فناوری‌های مالی به شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند خواهد بود.

همچنین در این رویداد پنل‌ها و سخنرانی‌هایی درباره آینده نوآوری‌های مالی برگزار می‌شود.نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.