طرح اعطای تسهیلات بانکی اختصاصی کودکان و نوجوانان در کیدزی آغاز شد

از آن‌جا که ارائه خدمات مالی و بانکی به کاربران نهایی و هم‌چنین صاحبان کسب‌وکارها یکی از ماموریت‌های اصلی کیدزی است، در سال 1403 خدمت ارائه تسهیلات خرد بانکی به شبکه ارزش‌های این زیست‌بوم افزوده شد.

ارائه سرویس‌های متنوع پرداخت، ابزارهای تسهیلگرانه خرید و مدل‌های متنوعی از خدمات تشویقی به کاربران نهایی، بخشی از خدمات مالی و بانکی کیدزی است؛ که به‌واسطۀ زیرساخت‌های بانک پاسارگاد و سرزمین هوشمند پاد در اختیار کسب‌وکارهای حوزه کودک و نوجوان قرار می‌گیرد.

کیدزی زیست‌بوم دیجیتالی کودک و نوجوان بانک پاسارگاد است. این زیست‌بوم در چند سال گذشته توانسته است با توسعه زیرساخت‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان، و عرضه محصولات گوناگون در بازارهای دیجیتالی، مخاطبانی از سرتاسر کشور جذب کند.

کیدزی به این حوزه نگاهی زیست‌بوم‌محور دارد و آماده است با جذب کسب‌وکارهای گوناگون به این ساختار، خدمات متنوعی را به کودکان، نوجوانان، و پدرها و مادرها عرضه کند. ایجاد فضای هم‌افزایی میان کاربران نهایی و کسب‌وکارهای این حوزه نیز با سرویس‌ها و خدمات این پلتفرم ممکن شده است.

محمودرضا فرهادی، مالک کسب و کار(BO) کیدزی، می‌گوید:با توجه به گسترش جامعه مخاطب، افزایش تعداد محصولات مختلف متصل به زیرساخت‌های کیدزی، پوشش تمام نقاط ایران، استراتژی‌های کلان این زیست‌بوم، و هم‌چنین چشم‌اندازی که برای نقش‌آفرینی بیشتر در معیشت اقشار جامعه داریم، در سال پیش رو از سرویس‌ها و کسب‌وکارهای متنوعی در این فضا رونمایی خواهیم کرد.

گام اول این خدمات، اضافه‌شدن خدمت تسهیلات خرد در اپلیکیشن زیپاد است. کیدزی به‌عنوان زیست‌بوم کودک و نوجوان بانک پاسارگاد، در اسفندماه سال گذشته خبر از راه‌اندازی اولین نئوبانک تخصصی کودک و نوجوان کشور را داده بود و اکنون امیدواریم با راه‌اندازی سرویس تسهیلات خرد زیپاد، گامی بلند در جهت رشد و توسعه سواد مالی کودکان و نوجوان شایسته کشورمان برداریم.

براساس گزارش واحد کسب‌وکار کیدزی، اعطای تسهیلات خرید به صاحبان حساب‌های دیجیتال، یکی از مشوق‌های هوشمندانه و تحسین‌برانگیز برای ایجاد علاقه‌ کودکان‌ و نوجوانان به یادگیری مهارت‌های مالی و همچنین ایجاد رفتارها و عادت‌های کاربردی در فضای زندگی روزمره است.

سرویس تسهیلات خرد زیپاد با هدف استقلال مالی کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با مباحث مالی و بانکی نظیر پس‌انداز، مدیریت سرمایه، تعهد مالی و سنت نیکوی قرض‌الحسنه و… از حدود خردادماه سال 1403 راه‌اندازی و آماده اعطای تسهیلات به دارندگان حساب زیپاد خواهد بود.

زیپاد به‌عنوان ابزار مالی و نظارتی پدر و مادرها در این زیست‌بوم، در راستای ارائه خدمات نوآورانه مالی و بانکی به افراد زیر هجده‌سال، و با هدف حمایت از اقتصاد خانواده و آموزش سواد مالی به کودکان و نوجوان کشورمان، برای نخستین‌بار سرویس ارائه تسهیلات خرد بانکی به کاربران خود را رونمایی می‌کند.

در این سرویس، دارندگان حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد بدون نیاز به ضامن، ارائه چک و یا سفته و… تنها در چند دقیقه پس از ثبت درخواست خود، می‌توانند براساس مدل‌های متنوع پیش‌بینی‌شده تسهیلات کوتاه‌مدت دریافت نمایند.

پیش‌نیاز دریافت تسهیلات، افتتاح حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد با اپلیکیشن زیپاد است. برای این منظور، پدر یا مادر پس از دریافت اپلیکیشن زیپاد، به‌صورت کاملاً آنلاین مراحل را طی می‌کنند تا پس از احراز هویت، حساب فرزندشان افتتاح شوند و بتوانند علاوه‌بر دریافت تسهیلات، از خدمات و ویژگی‌های خاص زیپاد استفاده کنند.

حساب دیجیتال کودک‌ونوجوان، بیش از هرچیز به کودکان و نوجوانان احساس استقلال مالی می‌دهد. این استقلال می‌تواند به آنها در زمینه مدیریت منابع مالی کمک کند. علاوه‌بر این می‌تواند اعتمادبه‌نفس کودکان را نیز افزایش دهد.

دریافت این تسهیلات به‌صورت کاملاً آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد ندارد. هم‌چنینی اعطای آن بدون اخذ ضامن و وثیقه بوده و تنها براساس اعتبارسنجی هر یک از والدین به‌عنوان افتتاح‌کننده حساب و رفتار مالی فرزندان انجام می‌شود (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی).

امیدواریم که این خدمت جدید، در کنار دیگر ویژگی‌های زیپاد و محصولات متنوع کیدزی، بتواند گوشه‌ای از نیازهای پدر و مادرها را در مسیر تربیت صحیح مالی فرزندانشان همراهی کند و در کنار هم، آینده‌ای روشن برای فرزندان ایران بسازیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.