حضور فعال فناپ تک در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو با هدف نمایش توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از 8 تا 12 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعال فناپ تک برگزار شد.

این رویداد مهم تجاری که با سخنرانی رئیسی، رئیس جمهور و عباس علی آبادی، وزیر صمت آغاز شد، در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی برگزار شد. در این نمایشگاه غرفه داران میزبان بیش از ۲ هزار سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان در حوزه‌های مختلف صنعتی بودند.

فناپ تک، در 3 سالن مجزا در این رویداد شرکت کرده و از محصولات و خدمات خود رونمایی کرد. در طی برگزاری نمایشگاه، غرفه های فناپ تک میزبان مهمانان داخلی و خارجی بسیاری بود.

حضور فعال فناپ تک در نمایشگاه ایران اکسپو

در اولین روز از نمایشگاه، عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و هیئت های روسی از غرفه فناپ تک بازدید کرده و برای پرسنل و مدیریت، آرزوی موفقیت کردند.

در دومین روز، فناپ تک میزبان امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی، اتحادیه صنعت مخابرات و هیئت های بازرگانی ترکیه و کشور تانزانیا بود. این هیئت ها تمایل خود را برای توسعه همکاری های آتی با شرکت، اعلام نمودند.

 

مهمانان فناپ تک در سومین روز، سرمایه گذارانی از تاجیکستان، سوریه، عراق و هیئتی به نمایندگی از بانک مرکزی عربستان بودند. هیئت عربستانی ضمن بازدید از غرفه فناپ تک و مشاهده دستاوردها و محصولات این شرکت، نظر مثبت خود را نسبت به شروع همکاری های جدید با مجموعه اعلام کردند. همچنین در این روز جناب آقای دکتر حیدر مغنی، مدیر عامل فناپ تک از غرفه، بازدید کردند.

در روز چهارم نمایشگاه، میرزاپور، مشاور بین الملل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در غرفه فناپ تک و ابراز خرسندی از آشنایی با محصولات شرکت، برای مجموعه آرزوی موفقیت کردند. معاون وزیر نیروی ترکیه و فعالان اقتصادی پاکستانی، اندونزیایی، مالزیایی، تاجیکستانی و ازبکستانی از مهمانان دیگر بودند.

در روز آخر از نمایشگاه، مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت به همراه هیئت تجاری عراق از غرفه فناپ تک بازدید کردند.

همچنین مدیران ارشد معاونت علمی ریاست جمهوری در خصوص پیشبرد اهداف کلان اقتصادی در کشورهای هدف به وسیله فناپ تک با مدیر صادرات شرکت گفتگو کرده و به فناپ تک لوح تقدیر اعطا کردند.

حضور فعال فناپ تک در نمایشگاه ایران اکسپو

از اهداف مهم ایران اکسپو، نمایش ظرفیت های صادراتی غیرنفتی ایران، رونمایی از توان صنعتی کشور و انعقاد قراردادهای تجاری در بازارهای داخلی و بین المللی است. امیدواریم با معرفی فناپ تک در بازارهای بین المللی و ایجاد زمینه صادرات، تحولی در عرصه تجارت این شرکت رقم خورده و نتایج این نمایشگاه، منجر به رشد اقتصادی در بخش صادرات در سال های آینده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.