رونمایی از سامانه صدور برات الکترونیک دیبارایان

شرکت دانش بنیان دیبارایان عضو گروه شرکت‌های طرح و پردازش غدیر در نمایشگاه اینوتکس از سامانه صدور برات الکترونیکی رونمایی کرد.

شرکت دانش بنیان دیبارایان ارایه دهنده تجهیزات سخت افزاری و راهکارهای نرم افزاری هوش مصنوعی در نمایشگاه اینوتکس حضور دارد.

دیبارایان یکی از شرکت های عضو هلدینگ طرح و پردازش غدیر با سابقه بیست فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات کشور می باشد که چند سال اخیر سرمایه گذاری اختصاصی در حوزه توسعه راهکارهای نوآورانه هوش مصنوعی داشته است. در این نمایشگاه محصولات متنوع نظیر سامانه احراز هویت غیر حضوری، صدور گواهی و امضای دیجیتال، صدور سفته حقیقی و حقوقی و برات الکترونیک را در غرفه ۴۰۱ سالن ۴ به شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

در حاشیه این مراسم آزاده آزادی، مدیر ارتباط با مشتریان این شرکت عنوان کرد: این شرکت در راستای تکمیل سبد محصولات خود طی سال گذشته اقدام به توسعه سامانه صدور برات الکترونیک نموده است. با اضافه شدن این سامانه، هم اکنون دیبارایان ارایه دهنده سامانه یکپارچه احراز هویت غیرحضوری، صدور گواهی و امضای دیجیتال، سفته حقیقی و حقوقی و ‌برات الکترونیک است.

برات الکترونیک دیبارایان

او افزود: بدین ترتیب نیازمندی شبکه بانکی و شرکت‌های فین تک از طریق یک سامانه یکپارچه جامع برآورده خواهد شد و الزامی به ارتباط با چندین پیمانکار وجود نخواهد داشت.

آزادی خاطر نشان کرد: نصب و ‌استقرار این سامانه در زیر ساخت بانک طی دو هفته کاری امکان‌پذیر است و شرکت، وظیفه اخذ مجوزهای لازم وزارت اقتصاد و دارایی برای بانک عامل را به عهده می گیرد.

گفتنی است در حال حاضر ۹ بانک بصورت عملیاتی از سامانه‌های این شرکت بصورت عملیاتی استفاده می‌کنند و امکان اتصال به محیط سندباکس این شرکت برای تست سرویس ها مهیا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.