زن جوان هکر حساب‌های بانکی

رئیس پلیس البرزگفت: زن 27 ساله ای که با هک حساب های بانکی برخی کاربران کشور سه میلیارد ریال برداشت کرده بود توسط پلیس این استان دستگیر شد.

عصر بانک؛سردار عباسعلی محمدیان افزود: درپی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر برداشت غیرمجاز 660 میلیون ریال از حساب وی پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس قرارگرفت.

 

وی اضافه کرد: دربررسی های حساب مالباخته مشخص شد که وجوه به حساب بانکی یک خانم واریز شده و سپس به حساب های دیگر انتقال یافته است .

محمدیان افزود: حساب مذکور و حساب هایی که مبالغ به آن ها واریز شده بود مسدود و مشخص شد که شماره حساب مربوط به یکی ازشعب بانک ها دراستان گلستان است که بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضایی به استان مذکور اعزام شدند.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران منزل نامبرده را شناسایی و متهم دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم به اتهام پولشویی تحت تعقیب مراجع قضایی استان گلستان قرار گرفت ضمن آنکه به جرم خود مبنی بر برداشت غیرمجازسه میلیاردریال ازحساب بانکی مردم اعتراف کرد.

محمدیان درخصوص نحوه عملکرد متهم گفت که پس از هک کردن حساب های بانکی تعدادی ازمردم درسراسر کشور، وجوه را به حساب های اعضای خانواده اش واریز می کرد سپس این مبالغ صرف نوسازی و تعمیر منزل می شد.

وی افزود: متهم با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شد. 

 

/ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.