افتتاح کتابخانه ایران کیش و خبر خوش برای استارت‌آپ‌های پرداخت الکترونیک

شرکت کارت اعتباری ایران کیش به‌منظور انجام مسوولیت‌های اجتماعی و فرهنگی، در هفته کتاب و کتابخوانی، دیروز یکشنبه اقدام به افتتاح کتابخانه در این مجموعه کرد.

عصر بانک؛در مراسم افتتاح کتابخانه شرکت ایران کیش که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد، صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، بر توسعه فرهنگ کتاب خوانی در کشور تاکید کرد و افزود: خوشبختانه با وجود وضعیت حساس اقتصاد ایران، شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش تاکنون طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به تمامی‌اهداف خود در شش ماهه نخست سال 97 دست‌یافته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.   

 
رضا احمدی مدیر روابط عمومی ایران کیش در مراسم افتتاحیه این کتابخانه گفت: در روزگاری که جامعه ما متاسفانه از فرهنگ کتابخوانی دور افتاده است، ما رستوران شرکت را به کتابخانه تبدیل کردیم.
 
 
وی با بیان اینکه کتاب‌های موجود در این مجموعه بسیار خواندنی است، اظهار کرد: به نظر من همین که در محیط فرهنگی و نزدیک به کتاب باشیم ،فرهنگ کتابخوانی تاثیر خود را خواهد گذاشت و امیدوارم شرکت‌های دیگر نیز چنین اقدامی را انجام دهند.
 
 
در بخش دیگر این مراسم ابطحی مشاور سابق شرکت ایران کیش گفت : امیدوارم با افتتاح این کتابخانه فرهنگ آن رواج پیدا کند کارمندان نیز از این اقدام ،استقبال کنند.
 
 
وی افزود: متاسفانه آمارهای نه‌چندان جالبی از تعداد کتابخوان‌ها در ایران منتشر می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر افراد بیشتری به سمت کتاب سوق پیدا کنند.
 
 
به گفته مشاور سابق شرکت ایران کیش مردم کشور‌های پیشرفته در محل‌های عمومی مثل مترو یا فرودگاه‌ها نیز مشغول خواندن کتاب هستند اما متاسفانه در کشور ما چنین اتفاقی کمتر رخ می‌دهد.
 
 
رحمانی نویسنده شهیر ایرانی نیز در افتتاحیه این کتابخانه گفت: کتاب نقش موثری در میزان افزایش خرد افراد دارد و می‌توان با هزینه اندکی ،کتاب خریداری کرد.
 
 
وی ادامه داد: امیدوارم کارمندان نیز با ابراز ایده‌های خود موجب ارتقای این کتابخانه شوند.   
 
 
 
در حاشیه این مراسم، احمد ‌هادی پور، مدیر انستیتو پیمنت‌تک، از شروع یک پروژه حمایتی برای حمایت از استارت‌آپ‌های نوپا حوزه پرداخت الکترونیکی خبر داد و گفت: شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تاسیس مجموعه «انستیتو پیمنت‌تک» نسبت به حمایت از استارت‌آپ‌های نوپایی که در حوزه پرداخت الکترونیک فعالیت دارند، اقدام خواهد کرد.  وی افزود: این مجموعه که قرار است چند هفته دیگر به‌صورت رسمی‌فعالیت خود را آغاز کند، با تخصیص فضا، زیرساخت‌های فنی و حمایت‌های مالی، از استارت‌آپ‌های برتر و باکیفیت حوزه پرداخت الکترونیک حمایت و با آنها همکاری می‌کند.
 

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.