هتل شیرازیس شیراز کجاست؟

سفر به هر خطه از سرزمین ایران جذابیت‌های خاص خود را به‌همراه دارد، اما وصف زیبایی‌های شیراز میسر نیست مگر آنکه لذت تماشای آن را خود تجربه کنید. قرار است شما در این شهر طعم‌های بی‌نظیری را از غذاهای محلی در کنار سوغاتی‌های خوش‌مزه شیراز را تجربه کنید. از یک‌سوی دیگر به ماجراجویی و گذشت و گذار در دل تاریخ بپردازید. اینکه قرار است با سفر به شیراز غرق در لذت و خوش‌گذرانی شوید یعنی شما تا ساعت‌ها در طبیعت زیبای این شهر می‌توانید قدم بزنید بی‌آنکه متوجه گذران زمان شوید.

بااین‌وجود خالی از لطف نیست که از اقامتگاه‌های تفریحی و هتل های شیراز هم قدری بدانید.

به همین دلیل در این مطلب هتل شیرازیس شیراز را که یکی از هتل‌های پرطرفدار این شهر است، به شما معرفی می‌کنیم. شما هم اگر قصد سفر به شیراز را دارید در ادامه با ما همراه شوید که بهترین‌ها در انتظار شماست.

هتل شیرازیس شیراز را بیشتر بشناسیم

هتل‌ های شیراز بسیار زیاد هستند به این خاطر که این شهر یکی از شهرهای توریستی و صدالبته برگزیده در ایران به شمار می‌آید. به همین خاطر هتل‌های ارزان‌قیمت برای توریست‌ها و هتل‌های گران‌قیمت برای سخت‌پسندان به‌وفور در این شهر یافت می‌شود. هتل شیرازیس شیراز هم یکی از هتل‌های باکیفیت و درعین‌حال خوش قیمت شیراز محسوب می‌شود. این هتل در شش طبقه و با 50 اتاق آماده خدمت‌رسانی به مهمان‌های شیرازی است. افتتاح این هتل در سال 1398 انجام‌شده است از همین رو یکی از هتل‌های نوساز و مدرن به شمار می‌آید. شما در این هتل شاهد اتاق‌ها و سوئیت‌های مجزای هستید که هرکدام با ویژگی‌های منحصر به ‌فرد خود به‌صورت اختصاصی در پیش روی شما قرار داده می‌شود. در نظر داشته باشید که این هتل از کادری مجرب بهره گرفته است تا بتواند خدمت‌رسانی ایده‌ئال‌تری را برای شما فراهم سازد.

خدمات هتل شیرازیس شیراز را بدانیم

هر اتاق به سرویس بهداشتی فرنگی مجهز بوده و در حمام از دوش کابین‌دار استفاده‌شده است همچنین در اتاق‌ها کمددیواری و رخت‌آویز ثابت، محل نگه‌داری چمدان، چای‌ساز، یخچال مینی بار، میز درآور، تلویزیون و مبلمان برای رفاه حال مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است. خدمات استخر نیز برای این هتل در شیراز لحاظ شده است و شما می‌توانید از استخر، سونا و جکوزی آن با تعین روزهای مشخص برای آقایان و خانم‌ها بهره بگیرید. در آخر هم می‌توانیم به دوطبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت بالا اشاره داشته باشیم که دغدغه اقامت در این هتل را از پیش روی شما برداشته است. در برخی از روزها می‌توانید از بلیط با تخفیف برای استخر بهره بگیرید. البته برای مهمان‌های هتل این خدمت‌رسانی باقیمت کمتری در نظر گرفته‌شده است.

مسیرهای نزدیک به هتل شیرازیس

اگر بخواهیم از موقعیت جغرافیایی این هتل برای شما بگویم همین‌قدر کافی است که بدانید هتل شیرازیس در مسیری نزدیک به مرکز شهر واقع‌شده است. از همین رو شما به‌سادگی در کسری از زمان می‌توانید به بخش‌های مهم شهر دسترسی داشته باشید. به‌عنوان ‌مثال نزدیکی این هتل به حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و حرم مطهر شاه‌چراغ برای گردشگران یک حسن بزرگ به شمار می‌آید. حس نزدیکی به مرکز شهر و عدم استفاده از تاکسی برای گشت‌وگذار خود از مزیت‌های این هتل به شمار می‌آید.

بخش خوش‌مزه هتل شیرازیس شیراز

اگر می‌خواهید برای فرزندان خود غذاهای فست فودی تهیه کنید. باید این نوید را به شما بدهیم که در کنار رستوران شما می‌توانید شاهد یک فست فودی کوچک هم باشید که نیازهای اولیه شمارا مرتفع می‌کند. همچنین می‌توانید از وجود کافی‌شاپ در این هتل نهایت لذت را ببرید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار شیرینی‌های محلی که برای شما قابل‌ارائه است نهایت لذت را ببرید. این را به یاد داشته باشید که در برخی روزها در این هتل غذاهای محلی شیراز هم سرو می‌شود و اگر بخت با شما یار باشد می‌توانید طعم خوشمزه این غذاها را نیز تجربه کنید. ازآنجایی‌که این هتل به‌صورت چندطبقه طراحی و ساخته‌شده است و معماری خاصی برای آن در نظر گرفته‌شده است به‌هیچ‌ عنوان بوی غذا و نوشیدنی‌های گرم در فضای سالن و اتاق هتل شما را آزرده‌خاطر نمی‌کند.

هتل شیرازیس شیراز

آدرس دقیق هتل شیرازیس شیراز

پیش از آنکه بخواهیم از مسیر دسترسی به این هتل برای شما بگویم،بهتر است بدانید فضای سبز و آب‌نمای بسیار زیبایی که برای این هتل در نظر گرفت شده است خود یک از نشانی‌های ساده این هتل محسوب می‌شود. برای دسترسی به هتل شیرازیس شیراز می‌توانید به آدرس شیراز، بلوار زند، خیابان سعدی و خیابان مکتبی مراجعه کنید. پذیرش و رزرو 24 ساعته از مزیت‌های بارز این هتل است که بدون محدودیت دنبال می‌شود. همچنین شما می‌توانید همچنین جهت رزرو اتاق‌ها به‌صورت آنلاین نیز بدون واسطه در هر ساعتی از شبانه‌روز اقدام به رزرو اتاق کنید.

کلام آخر درباره هتل شیرازیس شیراز

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید هتل شیرازیس شیراز یکی از هتل‌های جدید و مدرن در این شهر توریستی به شمار می‌آید. از یک‌سو مسیرهای دسترسی به اماکن تفریحی و بازار در پیش روی شما با اقامت در این هتل قرار داده‌شده است. از سوی دیگر می‌توانیم به خدمات کیفی و مرغوبی که در هتل برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است تا اقامت بهتری را تجربه کنند اشاره‌کنیم. امیدوارم بامطالعه مقاله پیش رو توانسته باشید تا حدودی با هتل شیرازیس شیراز آشنا شده باشید و یکی از هتل‌ های شیراز با کیفیت بالا برای مسافرت در پیش رویتان قرار داده‌شده باشد. با سفر به شیراز می‌توانید تجربه متفاوتی را از یک ایران‌گردی در دفتر خاطرات خود به ثبت برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.