محصول ولث تکی و BNPL مبتنی بر پرداخت؛ همکاری سپهر صادرات و دایادایموند

سپهر صادرات با همکاری دایادایموند، به پیشتاز عرضه خدمات توکن الماس بر بستر درگاه‌های پرداخت تبدیل شد که به مشتریان، امکان سرمایه‌گذاری و خرید اقساطی با توثیق توکن الماس و دریافت وام را از کانال های پرداختی شرکت سپهر ارائه می دهد.

این محصول هم اکنون بر روی اپلیکیشن موبایلی پاسینو و پوزهای اندرویدی سپهر به عنوان سرویس ارزش افزوده قابل بهره برداری است.

در راستای توسعه روزافزون اقتصاد توکن و عرضه خدمات آن به عموم مردم، دایادایموند – تنها ناشر توکن با پشتوانه الماس – و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان پیشرو در حوزه محصولات نوآورانه صنعت پرداخت کشور، قرارداد همکاری منعقد کردند.

مراسم امضای قرارداد همکاری میان دایادایموند و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، در سومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران، با حضور یاسر مرادی، عضو هیئت مدیره بانک صادرات، حمزه اقابابایی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر ، آرش فروزان معاون توسعه کسب و کار سپهر ، حبیب ابوقداره مدیرعامل دایا دایموند ، و مهتاب یادداشت، مدیر محصول دایادایموند در غرفه بانک صادرات واقع در سالن خلیج فارس برگزار شد.

همکاری سپهر صادرات و دایادایموند

براساس این قرارداد، دایادایموند و سپهز خدمات باشگاه مشتریان را در چند سرویس متنوع به پذیرندگان و کاربران ارائه می‌دهند. ارائه خدمات براساس بلاکچین توکن دایادایموند و سرویس دریافت وام در لحظه، در فروشگاه‌ها برای مشتریان و پذیرندگان، از طریق وثیقه‌گذاری توکن فراهم شده است.

در همین راستا کاربرانی که نیلن کارت سپهر دارند، می‌توانند با خرید توکن و وثیقه کردن آن، وام نقدی را در لحظه خرید دریافت و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. بدین ترتیب اصل سرمایه کاربر سرمایه‌گذاری شده و بهای کالا نیز به صورت اقساطی پرداخت می‌شود.

 

سرویس پاسینو روی تمامی دستگاه‌های پوز اندرویدی سپهر سفارشی‌سازی و تعبیه شده است و کاربران می‌توانند از طریق گزینه سایر خدمات وارد حساب کاربری دایادایموند خود شوند. شایان ذکر است که همکاری دایادایموند و سپهر در خصوص خدمات خرید و فروش و وام‌دهی از اسفند سال گذشته آغاز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.