پروپی: راهکار نوین ازکیوام برای ارائه خدمات “الان بخر، بعداً پرداخت کن” به سازمانها
از این پس سازمانها میتوانند از طریق سرویس پروپی، امکانات جدیدی را برای پرسنل خود فراهم کنند. فرشاد صفری، راهبر کسبوکارهای سازمانی ازکیوام، در این خصوص گفت: «سازمانها میتوانند برای پرسنلی که حداقل ۳ ماه سابقه کار دارند، این سرویس را درخواست دهند. مدل پرداخت این سرویس بهصورت چهار مرحلهای (Pay in 4) است که یک چهارم مبلغ خرید در لحظه تراکنش پرداخت میشود و سه قسط باقیمانده در ابتدای ماههای بعدی تسویه خواهد شد.»
صفری در ادامه افزود: «پرسنل معرفیشده توسط سازمانها میتوانند با مراجعه به پنل کاربری سایت ازکیوام، سرویس پروپی را فعال کرده و سپس از فروشگاههای همکار با برچسب Pro Pay، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند. تمام مراحل خرید و تسویه اعتبار مصرفی در پنل کاربری پروپی قابل مشاهده و پیگیری است.»
پروپی به عنوان یک راهکار نوین در توسعه خدمات رفاهی سازمانها، مزایای متعددی دارد. از جمله این مزایا میتوان به خرید آنی بدون نیاز به پرداخت کامل مبلغ، دسترسی به بیش از ۷ میلیون کالا و خدمات، نداشتن هزینه اضافی و بار حقوقی، افزایش رضایت شغلی و وفاداری کارکنان، و تجربه فرایند کاملا آنلاین اشاره کرد.
ازکیوام آماده است تا سرویس پروپی را به تمامی پرسنل معرفیشده از سوی سازمانها ارائه دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی از کارشناسان ازکیوام، با شماره ۹۲۰۰۷۰۳۵-۰۲۱ داخلی ۶۰۳ تماس بگیرید.
/روابطعمومی ازکیوام