پورتال هوشمند شرکت پرداخت الکترونیک سپهر؛ تحولی نوین در مدیریت پذیرندگان IPG

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به منظور بهبود مدیریت و نظارت بر پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، در نمایشگاه کیش اینوکس 2024 از پورتال پذیرندگان رونمایی کرد. داود قربانی، مدیر بازاریابی پرداخت الکترونیک سپهر در حاشیه این رویداد طی مصاحبه ای به بیان جزئیات و اهداف پورتال پذیرندگان پرداخت.

قربانی هدف اصلی پورتال پذیرندگان را تبدیل نظارت کارشناس (Human check) به مدیریت در لحظه با به خدمت گرفتن ابزارهای هوش مصنوعی نظیر احراز هویت بایومتریک، تطبیق چهره (Face Verification)، بررسی اسناد (Document Verification) و سرویس‌های استعلامی مانند شاهکار، ثبت احوال، سیاح، پست و اینماد برشمرد.

وی افزود: پورتال پذیرندگان در فاز اول، ویژه متقاضیان حقیقی طراحی شده و شامل امکاناتی مانند ثبت درخواست جدید، مدیریت و پیگیری درخواست‌ها، ثبت تیکت، مشاهده گزارش تراکنش‌ها و تغییر اطلاعاتی مانند حساب و IP است. متقاضیان می‌توانند درخواست پذیرندگی خود را در حوزه درگاه پرداخت اینترنتی پس از ورود با OTP، احراز هویت بایومتریک و بارگذاری مدارک ثبت کرده و از طریق امضا الکترونیک، قرارداد پذیرندگی را به صورت آنلاین دریافت کنند. 

قربانی در ادامه گفت: متقاضیان هنگام ثبت‌نام اطلاعات هویتی، اطلاعات حساب و اطلاعات کسب و کاری خود را با صرف کمترین زمان ممکن وارد نموده و پس از اصالت‌سنجی داده‌ها از طریق ابزارهای هوش مصنوعی و سرویس‌های استعلامی، موفق به اخذ درگاه پرداخت اینترنتی خواهند شد.

او تأکید داشت: این سه بخش از اطلاعات لازم و ملزومند و به تنهایی جهت ثبت درخواست پذیرندگی کافی نمی‌باشند.

مدیر بازاریابی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اظهار داشت: پورتال پذیرندگان IPG با هدف ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر به مشتریان، گامی مؤثر در جهت ارتقاء کیفیت خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر محسوب می‌شود و قابل تعمیم در حوزه  ثبت درخواست پذیرندگی دستگاه‌های کارتخوان نیز می‌باشد. 

قربانی در ادامه به برنامه‌های آتی پورتال پذیرندگان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی لابراتور جهت ارائه پلاگین‌های نصب درگاه و نمونه کدهای مورد درخواست به پذیرندگان در دستور کار قرار گرفته است. همچنین فرآیندKYB جهت احراز هویت متقاضیان حقوقی و بخش مانیتورینگ به منظور بررسی لحظه‌ای وضعیت پایداری سرویس‌ها از دیگر برنامه‌های ماست. بخش همکاری در فروش (Affiliate Marketing) نیز در راستای افزایش تعامل با پذیرندگان طراحی خواهد شد. این بخش‌ها به منظور بهبود و گسترش خدمات پورتال طراحی می‌شوند تا تجربه کاربری بهتری را برای پذیرندگان فراهم کنند. 

قربانی در پایان گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در تلاش است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی، خدمات خود را به سطح بالاتری ارتقا دهد و رضایت مشتریان را جلب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.